1
Perioada de actualizare
de la 14.03.2022 16:16
până la 25.03.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.03.2022 10:00
până la 04.04.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 203 476,38 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mart 2022, 16:16 - 25 mart 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2022, 10:00 - 4 apr 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou conform necesităţilor Armatei Naţionale

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Rohac
Telefonul de contact
79632128
Datele achizitiei
Data publicării
14 mart 2022, 16:16
Data ultimilor modificări
23 mart 2022, 7:40
Achizitii.md ID
21053190
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
14.03.22 16:16
documentatia standard rechizite de birou.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard word
14.03.22 16:16
Hîrtie albă A4, 80 gr./m2 (1x500) foi
Data:
23 mart 2022, 07:40
Subiectul întrebării:
termenul de achitare
Întrebare:
trezoria din ianuarie nu trasnfera pentru marfa livrata, care este garantia pentru achitarea la timp ?
Răspuns (23 mart 2022, 08:53):
Buna ziua. Metoda şi condiţiile de plată de către Cumpărător/Beneficiar vor fi efectuate conform pct. 3.4. din Anexa nr.24 ”Model-contract” la Documentatia standard.
Hîrtie albă A4, 80 gr./m2 (1x500) foi
Data:
23 mart 2022, 07:40
Subiectul întrebării:
termenul de achitare
Întrebare:
trezoria din ianuarie nu trasnfera pentru marfa livrata, care este garantia pentru achitarea la timp ?
Răspuns (23 mart 2022, 08:53):
Buna ziua. Metoda şi condiţiile de plată de către Cumpărător/Beneficiar vor fi efectuate conform pct. 3.4. din Anexa nr.24 ”Model-contract” la Documentatia standard.
Hîrtie albă A4, 80 gr./m2 (1x500) foi
Data:
23 mart 2022, 09:02
Subiectul întrebării:
achitare
Întrebare:
Dvs nu ati raspuns la intrebare, termenul de achitarea este stipulat in contract, doar trrezoria nu respecta termenul, in conditii curente care sunt garantii pentru achitare la termen ?
Răspuns (23 mart 2022, 16:52):
Buna ziua. Metoda şi condiţiile de plată de către Cumpărător/Beneficiar vor fi efectuate conform pct. 3.4., iar în cazul nerespectării acestora vor surveni prevederile pct. 10.4., după cum este menţionat în contractul-model.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.