Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
14.03.2022 16:16
până la 25.03.2022 10:00
până la 25.03.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
25.03.2022 10:00
până la 04.04.2022 10:00
până la 04.04.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
203 476,38 MDL
Perioada clarificărilor:
14 mart 2022, 16:16 - 25 mart 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 mart 2022, 10:00 - 4 apr 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Rechizite de birou conform necesităţilor Armatei Naţionale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 mart 2022, 16:16
Data ultimilor modificări
23 mart 2022, 7:40
Achizitii.md ID
21053190
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Hîrtie albă A4, 80 gr./m2 (1x500) foi
Buget: 107708.34 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 2 - Hîrtie albă A3, 80 gr./m2 (1x250) foi
Buget: 4987.5 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 3 - Hîrtie albă A5, 80 gr./m2 (1x500) foi
Buget: 1458.34 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 4 - Hîrtie p/u notiţe adezivă 75 x75 mm diferite culori - set
Buget: 2500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 5 - Hîrtie pentru notiţe simplă 90x90 - set 100 file
Buget: 3517.86 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 6 - Index adeziv plastic, 5 culori, 12x50 mm
Buget: 11000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 8 - Agendă A5 anul 2023 (culori închise)
Buget: 11500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 9 - Agendă A4 anul 2023 (culori închise)
Buget: 2000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 11 - Mapă din plastic cu elastic la colţ A4, culoare neagră
Buget: 4875.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 12 - Mapă Clipboard A4 dublu, cu suprafața PVC neagră
Buget: 2991.67 MDL
Activ
Lotul nr. 13 - Mapă Clipboard din plastic A3
Buget: 120.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 14 - Bibliograf A4/50 mm 180 grade negru și albastru
Buget: 1329.17 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 15 - Folii trans/te A5 cu 100 buc/1 pachet minim 40 mk
Buget: 3241.67 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 16 - Folii trans/te A4 cu 100 buc/1 pachet minim 50 mk
Buget: 912.0 MDL
Activ
Lotul nr. 25 - Ascuţitoare cu container (diametru mai mare de 40 mm)
Buget: 565.0 MDL
Activ
Lotul nr. 38 - Calculator de mână 15x20 cm cu baterie solară
Buget: 733.34 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 39 - Baterii AA alcaline LR6 AA E91
Buget: 880.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 41 - Plic DL, 110x220mm, hârtie albă 80 gr/m2, fond de protecție, lipire siliconică
Buget: 83.34 MDL
Activ
Lotul nr. 42 - Plic LC6, 114x162mm, hârtie albă 80 gr/m2, fond de protecție, lipire siliconică
Buget: 307.09 MDL
Activ
Lotul nr. 43 - Plic LC5, 162x229mm, hârtie albă 80 gr/m2, fond de protecție, lipire siliconică
Buget: 550.0 MDL
Activ
Lotul nr. 44 - Plic TB5 cu 3 burdufe, 175x250x20mm, hartie kraft 90 gr/m2, lipire siliconică
Buget: 4150.0 MDL
Activ
Lotul nr. 45 - Plic TC4, 229x324mm, hârtie albă 90 gr/m2, fond de protecție, lipire siliconică
Buget: 2500.0 MDL
Activ
Lotul nr. 46 - Plic TC4 cu 3 burdufe, 229x324x40mm, hârtie kraft 120 gr/m2, lipire siliconică
Buget: 3750.0 MDL
Activ
Lotul nr. 47 - Foarfece 210 mm cu maner cauciucat
Buget: 916.67 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 48 - Aţă de cusut dosare 30m alba si neagră
Buget: 487.5 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 60 - Cerneală pentru ștampilă 30 ml, culoare albastră
Buget: 231.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare rechizite de birou 14.03.2022.signed.pdf
anunt de participare rechizite de birou 14.03.2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
14.03.22 16:16
documentatia standard rechizite de birou.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard word
14.03.22 16:16
documentatia standard rechizite de birou .signed.pdf
documentatia standard rechizite de birou .signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard pdf
14.03.22 16:16
Hîrtie albă A4, 80 gr./m2 (1x500) foi
Data:
23 mart 2022, 07:40
Subiectul întrebării:
termenul de achitare
Întrebare:
trezoria din ianuarie nu trasnfera pentru marfa livrata, care este garantia pentru achitarea la timp ?
Răspuns (23 mart 2022, 08:53):
Buna ziua. Metoda şi condiţiile de plată de către Cumpărător/Beneficiar vor fi efectuate conform pct. 3.4. din Anexa nr.24 ”Model-contract” la Documentatia standard.
Hîrtie albă A4, 80 gr./m2 (1x500) foi
Data:
23 mart 2022, 07:40
Subiectul întrebării:
termenul de achitare
Întrebare:
trezoria din ianuarie nu trasnfera pentru marfa livrata, care este garantia pentru achitarea la timp ?
Răspuns (23 mart 2022, 08:53):
Buna ziua. Metoda şi condiţiile de plată de către Cumpărător/Beneficiar vor fi efectuate conform pct. 3.4. din Anexa nr.24 ”Model-contract” la Documentatia standard.
Hîrtie albă A4, 80 gr./m2 (1x500) foi
Data:
23 mart 2022, 09:02
Subiectul întrebării:
achitare
Întrebare:
Dvs nu ati raspuns la intrebare, termenul de achitarea este stipulat in contract, doar trrezoria nu respecta termenul, in conditii curente care sunt garantii pentru achitare la termen ?
Răspuns (23 mart 2022, 16:52):
Buna ziua. Metoda şi condiţiile de plată de către Cumpărător/Beneficiar vor fi efectuate conform pct. 3.4., iar în cazul nerespectării acestora vor surveni prevederile pct. 10.4., după cum este menţionat în contractul-model.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK