1
Perioada de actualizare
de la 11.03.2022 17:09
până la 22.03.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.03.2022 09:00
până la 30.03.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mart 2022, 17:09 - 22 mart 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mart 2022, 9:00 - 30 mart 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

calit. superioară ambalat în saci- 5 kg, HG 775 din 03.07.2007
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Leorda Tatiana
Telefonul de contact
069717295
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2022, 14:59
Data ultimilor modificări
16 mart 2022, 15:23
Valoarea estimată (fără TVA)
8 000 MDL
Achizitii.md ID
21053098
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 7
Durata contractului
10 apr 2022 00:00 - 31 dec 2022 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Covrigei cal. sup CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 480.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
11.03.22 17:09
duae_ro_0.pdf duae_ro_0.pdf
Documentele la ofertă
-
11.03.22 17:09
ds_bunuri.docx
Documentele la ofertă
-
15.03.22 15:47
ds_bunuri.pdf ds_bunuri.pdf
Documentele la ofertă
-
15.03.22 15:47
anunt de participare produse alimentare.docx
Documentele la ofertă
-
16.03.22 15:23
anunt de participare produse alimentare.pdf anunt de participare produse alimentare.pdf
Documentele la ofertă
-
16.03.22 15:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Preţul ofertei: 17 031,17 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul accesibil
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări