Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 14 583,33 MDL
Perioada clarificărilor: 10 mart 2022, 13:44 - 14 mart 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 mart 2022, 11:00 - 17 mart 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou (Repetat)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str Eliberării 172/A/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Gijdian
Telefonul de contact
068921693
Datele achizitiei
Data publicării
10 mart 2022, 13:44
Data ultimilor modificări
17 mart 2022, 11:00
Achizitii.md ID
21052998
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Hîrtie xerox A4
Buget: 6250.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Rechizite de birou
Buget: 8333.33 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.