Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21052939
1
Perioada de actualizare
de la
09.03.2022 15:55
până la 21.03.2022 10:00
până la 21.03.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
21.03.2022 10:00
până la 28.03.2022 10:00
până la 28.03.2022 10:00
3
Licitaţie
29.03.2022 15:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
986 828,36 MDL
Perioada clarificărilor:
9 mart 2022, 15:55 - 21 mart 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 mart 2022, 10:00 - 28 mart 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Construcția apeductului în sectorul locativ D: "Rețele de apeduct cu conectare individuală a beneficiarilor din s. Budești, mun. Chișinău (sector D)". Etapa II.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4814, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Budeşti, str. Chișinăului, 131.
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 mart 2022, 15:55
Data ultimilor modificări
10 mart 2022, 14:39
Achizitii.md ID
21052939
MTender ID
CPV
45240000-1 - Lucrări de construcţii de lucrări hidraulice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
8 caiet de sarcini budesti retele (sector d) caiet de sarcini (1).rtf
Documentele la ofertă
-
9.03.22 15:55
2 ds_lucrari apeduct sector d.semnat.pdf
2 ds_lucrari apeduct sector d.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.03.22 15:55
3 duae_apeduct sector d.semnat.pdf
3 duae_apeduct sector d.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.03.22 15:55
1 anunt_de_participare_lucrari_apeduct sector d.semnat.pdf
1 anunt_de_participare_lucrari_apeduct sector d.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.03.22 15:55
8 caiet de sarcini budesti retele (sector d) caiet de sarcini (1).semnat.pdf
8 caiet de sarcini budesti retele (sector d) caiet de sarcini (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.03.22 15:55
Data:
10 mart 2022, 14:39
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Conform anunt de participare ca obligatoriu trebuie sa prezentam "Actul care permite executarea
tipurilor de lucrări solicitate" , ce document anume trebue sa fie la desciderea ofertei ?Licenta pentru constructii este anulata pentru intreprinderii, in obligatoriu actul care permite executarea este Certificat de e atestare Tehnico-profesională a dirigintelui de șantier,dar acest certificat ati pus in alt punct ca document obligatoruu.Clarificati va rog.
Răspuns (10 mart 2022, 14:52):
Buna ziua.
Extrasul din registru în care sunt enumerate tipurile de lucrări pe care întreprinderea le poate efectua.
Data:
10 mart 2022, 15:08
Subiectul întrebării:
Mediu angajati
Întrebare:
numarului mediu de angajati pe ultimii 3 ani, ca criteriul de evaluare nu mai mic de 15 ,dar daca acest volum de lucru pot executa 5 perosane? Acest punct este contrară principiului transparenței achizițiilor publice și principiului tratamentului egal, de imparțialitate, nediscriminare, în privința tuturor ofertanților și operatorilor economici, statuate la art. 7 din Legea nr. 131/2015.
Răspuns (10 mart 2022, 16:47):
Ofertantul va face dovada numarului mediu de angajati pe ultimii 3 ani, nu mai mic de 15 angajati, indiferent de faptul ca poate sa se execute lucrarile doar de 5 persoane pentru a dovedi ca pot fi inlocuiti unii lucratori in cazul in care apare situatia de incapacitate temporară de munca a unuia sau a mai multor lucratori implicati în executarea lucrarilor.
Acest punct asigura autoritatea contractanta ca lucrarile nu se vor stopa in situația actuala privind COVID-19 si alte situații imprevizibile.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK