1
Perioada de actualizare
de la 09.03.2022 12:57
până la 21.03.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2022 10:00
până la 11.04.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 14 986,83 MDL
Perioada clarificărilor: 9 mart 2022, 12:57 - 21 mart 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mart 2022, 10:00 - 11 apr 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Forceps hemostatic tip DANDY, curbat lateral, fin, bont, lung. 140 mm (+/-3 mm), nesteril, reutilizabil.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
9 mart 2022, 12:53
Data ultimilor modificări
18 mart 2022, 14:52
Valoarea estimată (fără TVA)
14 986,83 MDL
Achizitii.md ID
21052903
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 mai 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Forceps cu capăt fin tip Dandy CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard bunuri .semnat.pdf documentația standard bunuri .semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.03.22 15:43
anunț de participare nou.docx
Documentele la ofertă
-
9.03.22 15:43
anunț de participare nou.semnat.pdf anunț de participare nou.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.03.22 15:43
documentația standard bunuri .docx
Documentele la ofertă
-
9.03.22 15:48
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.03.22 15:51
duae.doc
Documentele la ofertă
-
9.03.22 15:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 2 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Meditech

Preţul ofertei: 5 148 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări