Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
3 416 666 MDL
Perioada clarificărilor:
9 mart 2022, 12:44 - 18 mart 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 mart 2022, 14:00 - 13 apr 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de programare şi de consultanţă software
Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de achiziție publică:
Se efectuează în temeiul art. 71 alin.(1) lit g) din Legea nr. 131/2015, ,,există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.”
Totodată, conform prevederilor alin. (3) al aceluiași articol, Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante sau a Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă.
Argumentare: Grupul de lucru a constatat necesitatea revizuirii anumitor prevederi/aspecte încadrate în caietele de sarcini.
Se efectuează în temeiul art. 71 alin.(1) lit g) din Legea nr. 131/2015, ,,există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.”
Totodată, conform prevederilor alin. (3) al aceluiași articol, Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante sau a Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă.
Argumentare: Grupul de lucru a constatat necesitatea revizuirii anumitor prevederi/aspecte încadrate în caietele de sarcini.
Data anulării
26 apr 2022, 16:13
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Vlaicu Pîrcălab,46
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
9 mart 2022, 11:08
Data ultimilor modificări
26 apr 2022, 16:14
Achizitii.md ID
21052898
MTender ID
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de mentenanță a Sistemului Informațional Automatizat Asistența Medicală Primară (SIA AMP)
Buget: 3416666.0 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK