1
Perioada de actualizare
de la 04.03.2022 19:40
până la 15.03.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2022 12:00
până la 28.03.2022 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 656 094 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mart 2022, 19:40 - 15 mart 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2022, 12:00 - 28 mart 2022, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

În cadrul acestei achiziții urmează a fi realizate următoarele lucrări:
Vor fi renovate căile de acces cu o suprafață de 1854 m2; vor renovate și construite 490 m2 de căi de acces, vor fi construite și amenajate locuri de parcare precum și locuri de joacă pentru copii cu o suprafață totală de 348 care vor conține câte 6 elemente de joacă și 4 elemente de fitness, totul va fi îngrădit și vor fi amplasate a câte 8 bănci și 8 coșuri de gunoi. Vor fi renovate și modernizate două platforme pentru colectarea selectivă a deșeurilor, va fi realizat terasamentul a 2608 m2 de gazon cu plantarea a peste 533 de arbori și arbuști. Aceste lucrări vor schimba total aspectul curților, vor întruni toate condițiile tehnice în construcție ce includ și normele de siguranță;

Va fi reabilitată curtea a 3 blocuri de locuit, reabilitarea va fi generală, astfel vor avea loc lucrări de renovare capitală a 1442 m2 de căi de acces și schimbarea a 530 m de bordură, vor fi reabilități 330 m2 de trotuar prin montarea bordurii și pavajului, va fi amenajat locul de joacă prin instalarea a 6 elemente de joacă, 4 elemente de fitness care vor fi delimitate pentru siguranță, vor fi instalate 6 bănci și urne. În cadrul lucrărilor va fi modernizată rampa de colectare a deșeului, vor fi plantați peste 227 arbori și arbuști și se va realiza terasamentul a 1115 m2 de gazon;

Urmează a fi executată renovarea a 2848 m2 de pavaj, astfel renovând integral pavajul pe strada Independenței de la strada A. Crihan până la strada A. Mateevici, pe întreaga porțiune a Zonei de Revitalizare.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Denis Gudumac
Telefonul de contact
+37323125646
Datele achizitiei
Data publicării
4 mart 2022, 19:40
Data ultimilor modificări
7 mart 2022, 7:57
Achizitii.md ID
21052814
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
adr nord singerei 1-duae formular nou(1)(1).doc
Documentele la ofertă
-
4.03.22 19:40
adr nord singerei 1 anunt de participare(1)(1).docx
Documentele la ofertă
-
4.03.22 19:40
adr nord singerei 1-declaratiero(2)(1)(1).doc
Documentele la ofertă
-
4.03.22 19:40
caiet singerei 1.pdf caiet singerei 1.pdf
Documentele la ofertă
-
4.03.22 19:40
adr nord singerei 1-documentatiastandardlucrari(1).doc
Documentele la ofertă
-
4.03.22 19:40
forma 5 singerei 1.pdf forma 5 singerei 1.pdf
Documentele la ofertă
-
4.03.22 19:40
Data:
7 mart 2022, 07:57
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (7 mart 2022, 09:20):
Bună ziua. Această licitație prevede forma garanției ofertei numai prin scrisoare de garanție bancară. Vă rugăm să constituiți garanția ofertei prin scrisoare de garanție bancară. Menționăm că la pct. 126 din HG 638/2020 este indicat următorul lucru: 126. Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și ESTE CONSTITUITĂ DUPĂ CUM SE MENȚIONEAZĂ ÎN DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE, prin UNA dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanție bancară; 2) transfer pe contul autorității contractante; 3) cauțiune; 4) acreditivul „stand-by”; 5) alte forme care nu contravin legii.
Data:
10 mart 2022, 13:24
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Se va lua in considerare experienta similara privind amenajarea terenurilor de joaca, echipamentelor fitness? Careva solicitari la echiapmentele de joaca? Certificat de coformitate ?
Răspuns (12 mart 2022, 10:03):
În cadrul licitației sunt eligibile lucrările din domeniul construcțiilor civile, industriale și inginerești. Grupul de lucru se va putea expune concret asupra experienței numai la prezentarea actelor: anexelor 12 și 13, contractelor și recepțiilor. Cerințele față de echipamentele de joacă sunt expuse în caietul de sarcini. Alte detalii pot fi consultate și analizate în proiectul tehnic care este disponibil la sediul ADR Nord. Certificate de conformitate sunt solicitate.
Data:
10 mart 2022, 13:36
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Puteti publica caietul de sarcini in format Word?
Răspuns (12 mart 2022, 10:58):
Trebuie să utilizați caietul de sarcini înaintat de la proiectant.
Data:
10 mart 2022, 14:00
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Deviz 12.1.1 poz.8 dimensiunile bordurii 100*30*18?
Răspuns (12 mart 2022, 10:59):
Conform documentației de proiect dimensiunile bordurii sunt 1000x300x180mm.
Data:
10 mart 2022, 14:20
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
spuneti va rog pavajul ce demensiuni si ce grosime trebuie sa aiba?
Răspuns (12 mart 2022, 11:01):
Conform documentației de proiect coala nr. 6 pavajul are următorii parametri: 200x100x45mm.
Data:
10 mart 2022, 17:47
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini 10.1.1
Întrebare:
Poz 26 F5 resursa 26.3 nu este clar includerea acestei resurse
Răspuns (12 mart 2022, 11:02):
Resursa 26.3 din poziția 26 Forma 5 este prevăzută de către norma respectivă si presupune cu resurse aferente (materiale mărunte de construcții) necesare pentru executarea lucrării respective. Acest material poate fi inclusiv si substanța antiger care se utilizează la lucrări de betonare pe timp rece sau alte materiale mărunte si conform normei costul acestui material se calculează la maxim 1,5 % din costul materialelor de baza utilizate in norma respectiva.
Data:
10 mart 2022, 17:55
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini 10.1.1
Întrebare:
Poz 42 F5 42.1 Gard PTP 1025 este indicat 44 buc iar in F7 1 bucata Care cantitate este corecta?
Răspuns (12 mart 2022, 11:03):
Lungimea îngrădirii constituie 44 m.l.
Data:
12 mart 2022, 11:08
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini 10.1.1
Întrebare:
Poz 26 Codul CA03G la compartimentul "к-ты к нормам" este deja aplicat coeficient pentru materiale marunte 1.015 Cum procedam cu acest coeficient in cazul dat?
Răspuns (14 mart 2022, 14:26):
Resursa 26.3 din poziția 26 Forma 5 este prevăzută de către norma respectivă și presupune cu surse aferente (materiale mărunte de construcții) necesare pentru executarea lucrării respective. Acest material poate fi inclusiv și substanța antiger care se utilizează la lucrări de betonare pe timp rece sau alte materiale mărunte și conform normei costul acestui material se calculează la maxim 1,5 % din costul materialelor de baza utilizate în norma respectivă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.