1
Perioada de actualizare
de la 03.03.2022 13:08
până la 07.03.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.03.2022 09:00
până la 10.03.2022 09:00
3
Licitaţie
11.03.2022 14:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 111 406,40 MDL
Perioada clarificărilor: 3 mart 2022, 13:08 - 7 mart 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2022, 9:00 - 10 mart 2022, 9:00
Începutul licitației: 11 mart 2022, 14:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Caras
Telefonul de contact
069315636
Datele achizitiei
Data publicării
3 mart 2022, 12:41
Data ultimilor modificări
3 mart 2022, 16:29
Valoarea estimată (fără TVA)
111 406,40 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
445,63 MDL
Achizitii.md ID
21052694
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Durata contractului
14 mart 2022 12:44 - 31 dec 2022 13:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie pentru fotocopiatoare A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 2100.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Hârtie pentru fotocopiatoare A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare rechizite 2022 repetat.semnat.pdf anunt_de_participare rechizite 2022 repetat.semnat.pdf
tenderNotice
anunt_de_participare rechizite 2022 repetat.semnat.pdf
3.03.22 13:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CARTNORD SRL

Preţul ofertei: 142 360 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Rechizite de birou
Data:
3 mart 2022, 16:29
Subiectul întrebării:
Valoarea lotului
Întrebare:
Stimati reprezentanti INP, Ati vazut oferta propusa la licitatia precedenta care ati anulat-o. Ati mai vazut si numarul de participanti la licitatia precedenta. Va rugam frumos sa actualizati valoarea estimata la realitatea de astazi sau sa miscosati cantitatea de hartie sa va incadrati in suma alocata la pretul actual, de altfel veti primi sau aceleasi oferte, sau in general nimeni nu va participa. Vedeti ce se intampla in regiune? Lanturile logistice au fost date peste cap! Nu mai exista preturile solicitate de Dvs.
Răspuns (4 mart 2022, 11:10):
Auroritatea contractantă a luat în considerație situația actuală astfel, termenul de livrare a bunurilor solicitate a fost majorat. Referitor la valoarea estimată AC ține cont de necesitate și limita alocată pentru anul 2022.
Rechizite de birou
Data:
4 mart 2022, 11:49
Subiectul întrebării:
Pretul marfii
Întrebare:
Pretul marfii este prea mic. Ajustati valoarea estimativa!
Răspuns (4 mart 2022, 12:35):
Valoarea estimată se stabilește de către Autoritatea contractantă. Agentul economic depune oferta, propunerea tehnică și financiară proprie.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări