1
Perioada de actualizare
de la 02.03.2022 11:20
până la 07.03.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.03.2022 11:00
până la 10.03.2022 14:00
3
Licitaţie
11.03.2022 13:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mart 2022, 11:20 - 7 mart 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2022, 11:00 - 10 mart 2022, 14:00
Începutul licitației: 11 mart 2022, 13:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Laptop ultraportabil cu processor Intel Core i7 Generatia 11, Monitor 14 inch, Full HD OLED, RAM 8GB, Memoria internă de la 512GB, SSD, Intel UHD Graphics, Windows 10 - instalarea, Resoluția min. 1920x1080, Camera web HD, cititor de amprentă, Touchpad, WiFi, mouse fara fir, geanta. Windows original, Garantie minimum 24
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
+37322794112
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
2 mart 2022, 11:08
Data ultimilor modificări
4 mart 2022, 9:24
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21052611
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Durata contractului
21 mart 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul -2- Laptop CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_, tehnica de calcul.doc
Criterii de evaluare
-
2.03.22 11:20
documentatia standard tehnica de calcul.docx
Documentele la ofertă
-
4.03.22 09:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 60 273,30 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări