1
Perioada de actualizare
de la 01.03.2022 10:33
până la 11.03.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.03.2022 11:00
până la 21.03.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2022, 10:33 - 11 mart 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2022, 11:00 - 21 mart 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Varză și verdeață roada 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Bălţi str. Veteranilor, 3/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Nicolenco
Telefonul de contact
79410239
Datele achizitiei
Data publicării
1 mart 2022, 10:13
Data ultimilor modificări
1 mart 2022, 10:33
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Achizitii.md ID
21052551
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3121, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun. Bălţi str. Veteranilor, 3/1
Durata contractului
1 apr 2022 10:15 - 29 iun 2022 10:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Varză proaspătă 2022 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Ceapă verde CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Kilogram
3)
Denumirea
Mărari proaspăt CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Kilogram
4)
Denumirea
Pătrunjel proaspăt CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
1.03.22 10:33
duae.doc
Documentele la ofertă
-
1.03.22 10:33
declaraţie.docx
Documentele la ofertă
-
1.03.22 10:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sija-Prim SRL

Preţul ofertei: 27 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț cu respectarea cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 33 972 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări