1
Perioada de actualizare
de la 28.02.2022 15:32
până la 04.03.2022 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2022 17:00
până la 09.03.2022 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 416 666,70 MDL
Perioada clarificărilor: 28 febr 2022, 15:32 - 4 mart 2022, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2022, 17:00 - 9 mart 2022, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Uși si ferestre din PVC
Procedura de achiziție este aplicată sub incidența actului normativ:
Hotărârea de Guvern Nr. 351 din 10-06-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Cotet
Telefonul de contact
37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
28 febr 2022, 15:32
Data ultimilor modificări
2 mart 2022, 11:27
Achizitii.md ID
21052516
CPV
44200000-2 - Produse structurale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr 1 - specificații tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
28.02.22 15:32
anexa nr. 2 formularul ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
28.02.22 15:32
anexa nr.12 experienta.docx
Documentele la ofertă
-
28.02.22 15:32
declaratie operator economic.docx
Documentele la ofertă
-
28.02.22 15:32
Data:
2 mart 2022, 11:27
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati va rog Anexa 1 specificatia tehnica si financiara privind usile si geamurile din PVC in WORD
Răspuns (2 mart 2022, 11:30):
Buna ziua, Anexa nr.1 este deja publicată în varianta WORD.
Data:
2 mart 2022, 11:39
Subiectul întrebării:
-
Întrebare:
1. D-stra solicitati "Declaratie privind termenul de Iivrare a bunurilor". Pentru aceasta declaratie, este necesar de a indica concret volumul lucrarilor. Va rugam sa publicati volumul total al lucrarilor. 2. Totodata solicitati sa prezentam dovada privind detinerea utilajului special care garanteaza executarea lucrarilor. Va rugam sa tineti cont ca, in RM exista doar 2-3 fabrici de confectionare a constructiilor din PVC. Celelalte companii sunt dealeri ai acestor fabrici. Din acest considerent, solicitam sa fie modificat acest punt prin "Prezentarea contractelor cu aceste fabrici" , totodata, va avea posibilitatea sa participe la acest tender mai multe companii.
Răspuns (2 mart 2022, 15:01):
Buna ziua, 1. Declarația privind termenul de livrare a bunurilor, se întocmește în formă liberă, în care se indică termenul maxim de producere și livrare a unui lot minim de bunuri. (spre exemplu: două fererstre și o ușă, în cite zile se vor produce și livra). Volumul total al lucrărilor va reieși din necesitățile întreprinderii pe parcursul anului. 2. Solicitarea prezentării dovezii de deținere a utilajului special care garantează executarea lucrărilor reise din "Regulamentul privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat"- HG 351 10.06.2020, art. 91 p. 5 ,,Cerinjțe speciale de participare și modalitați de achiziții a lucrărilor și/sau serviciilor. Prin urmare, nu putem deroga de la prevederele legale.
Data:
2 mart 2022, 11:43
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Ce aveti in vedere cand ati solicitat declaratie privind termenul de plata propus, daca, p 13 conditiile de achitare prevede, 30 zile dupa receptia bunurilor.? Va rugam sa tineti cont de toate intrebarile indicate mai sus, si sa intocmiti un caiet de sarcini conform legislatiei.
Răspuns (2 mart 2022, 12:58):
Buna ziua, Prin declarația privind termenul de plată propus, se propune ca ofertantul să confirme în scris termenul de plată propus, care poate coincide cu anunțul de participare și/sau poate fi mai mare.
Data:
2 mart 2022, 14:13
Subiectul întrebării:
Achizitie!
Întrebare:
Cum este posibil sa solicitatti in achizitia de bunuri puncte care includ prestari servicii ? Mai simplu era probabil sa solicitati inclusiv montarea si demontarea.???
Răspuns (2 mart 2022, 15:02):
Buna ziua, Concursul dat se referă la achiziționarea lucrărilor de fabricare a ușilor și ferestrelor, care la rîndul său include și montarea și demontarea. A se vedea anexa nr.1.
Data:
3 mart 2022, 11:17
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. In specificatia tehnica este scris: Cantitatea conform cerintelor caietului de sarcini. Publicati Va rog caietul de sarcini si/sau cantitatea si dimensiunile constructiilor din PVC si cantitatea tuturor articolelor conexe (pervazuri, glafuri, plase antimoschita, laminare constructii PVC, etc. Specificatia tehnica elaborata de Dvs. este ambigua si poate duce in eroare potentialii ofertanti, respectiv ofertele vor fi diferite si Autoritatea contractanta va intimpina dificultati la evaluaraea ofertelor, ceeea ce poate aduce la contestarea deciziei Dvs. Pulicati va rog un caiet de sarcini clar, care ar pune toti ofertantii potentiali in conditii egale.
Răspuns (3 mart 2022, 17:01):
Buna ziua, Reieșind din faptul că ferestrele și ușile din PVC și materialele conexe lor se vînd la m2 și/sau metru liniar, autoritatea contractantă și-a rezervat dreptul de a solicita prețurile pentru un m2 și/sau metru liniar de produs. Fiecare ofertant va propune prețul pentru m2 și/sau metru linear conform specificației tehnice și financiare. Dumneavoastră v-ați referit la: Lucrările de înlocuire a ferestrelor cu construcții PVC se va efectua conform caietului de sarcini: ceea ce prezumă că toate lucrările care urmează să fie efectuate se vor baza pe specificația tehnică și financiară, care v-a fi transpusă în contract și care în sine și este caietul de sarcini.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.