1
Perioada de actualizare
de la 28.02.2022 16:30
până la 10.03.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.03.2022 09:00
până la 16.03.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 febr 2022, 16:30 - 10 mart 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mart 2022, 9:00 - 16 mart 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de garanție extinsă a echipamentelor de tipar
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
28 febr 2022, 15:18
Data ultimilor modificări
28 febr 2022, 16:30
Valoarea estimată (fără TVA)
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21052515
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
18 mart 2022 16:24 - 31 dec 2022 16:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de garanție extinsă a echipamentelor de tipar CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard.docx
28.02.22 16:30
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
28.02.22 16:30
Anunț de participare.pdf Anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare.pdf
28.02.22 16:30
Declarația
Documentele la ofertă
Declarația
28.02.22 16:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 100 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prezentarea ofertei care corespunde caracteristicelor tehnice și cerințelor obligatorii solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări