Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 33 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 28 febr 2022, 11:36 - 2 mart 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mart 2022, 12:00 - 9 mart 2022, 11:00
Începutul licitației: 10 mart 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou pentru anul 2022, conform anunțului de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, satul Goian
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Dima
Telefonul de contact
+37322350838
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
2 mart 2022, 10:55
Valoarea estimată (fără TVA)
33 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
333 MDL
Achizitii.md ID
21052492
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2089, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Goian (UATSN), comuna Ciorescu, satul Goian.
Durata contractului
21 mart 2022 02:00 - 25 apr 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou pentru anul 2022 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 72.0
Unități de măsură: Numar
Documentele procedurii de achiziție
28.02.2022
Specificaţie tehnică
anunț
28.02.22 11:36
anunț participare 2022
Specificaţie tehnică
anunț
28.02.22 11:36
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Rechizite de birou.
Data:
2 mart 2022, 08:43
Subiectul întrebării:
Lot separat pentru plicuri, sau sa efectuarea evaluării pe pozitii
Întrebare:
Buna ziua. Rugam sa creati un lot separat pentru plicuri sau sa efectuati evaluarea pe pozitii /loturi aparte/ permitand astfel tuturor ofertantilor interesati sa participle la achizitia respectiva.
Răspuns (2 mart 2022, 10:53):
Buna ziua, în anunțul de participare , Rechizite de birou”, vor fi operate modificări și ulterior anunțul de participare va fi publucat în două loturi și anume: lot separat privind achiziționarea plicurilor și lot separat privind achiziționarea rechizitelor de birou. PROCES-VERBAL/DECIZIA nr.11 al şedinţei grupului de lucru pentru achiziţii a Penitenciarului nr.10–Goian. procedura de achiziții rechizite de birou pentru anul 2022,
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări