1
Perioada de actualizare
de la 24.02.2022 17:54
până la 02.03.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.03.2022 12:00
până la 08.03.2022 12:00
3
Licitaţie
09.03.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 febr 2022, 17:54 - 2 mart 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mart 2022, 12:00 - 8 mart 2022, 12:00
Începutul licitației: 9 mart 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Consumabile pentru mașinile de francat
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Cotet
Telefonul de contact
37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
24 febr 2022, 17:50
Data ultimilor modificări
24 febr 2022, 17:54
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 000 MDL
Achizitii.md ID
21052398
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2000, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Piața Gării 3
Durata contractului
16 mart 2022 17:53 - 31 dec 2022 17:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Catridge Neopost IJ-65/70/80 pentru mașini de francat, minim 50 000 imprimări, 5% acoperire, culoare albastră (ORIGINAL) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 144.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie operator economic.docx
Documentele la ofertă
-
24.02.22 17:54
anexa nr. 2 formularul ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
24.02.22 17:54
anexa nr 22 și 23 specificatia tehnică și de preț.docx
Documentele la ofertă
-
24.02.22 17:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 586 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conducându-se de prevederile Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351/2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis a desemna câștigătoare oferta operatorului economic ”APROSERVICE-X” S.R.L., pentru achiziționarea consumabilelor pentru mașina de francat.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări