1
Perioada de actualizare
de la 24.02.2022 16:41
până la 07.03.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.03.2022 11:00
până la 18.03.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 20 800 MDL
Perioada clarificărilor: 24 febr 2022, 16:41 - 7 mart 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2022, 11:00 - 18 mart 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Canapea de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
24 febr 2022, 16:24
Data ultimilor modificări
2 mart 2022, 11:12
Valoarea estimată (fără TVA)
20 800 MDL
Achizitii.md ID
21052391
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
29 mart 2022 03:00 - 30 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2. Canapea de birou N2 - Dimensiuni: 1900x700Material: Carcasa sa fie executata din PAL 16mm. Tapitata in piele ECO culoare neagra. Feronerie: Picioare metalice h=100mm. Spuma poliuritanica cu densitatea de 28kg/m3.Termen de garantie 2 ani.Produs in conditii de fabrica, calitate impecabila.Anexa nr.10 CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
24.02.22 16:41
anunt de participare mobilier.pdf anunt de participare mobilier.pdf
tenderNotice
-
2.03.22 11:12
specificație tehnică mobilier anexe (1-9, 2).docx
Specificaţie tehnică
-
2.03.22 11:12
ds_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Criterii de eligibilitate
-
2.03.22 11:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Goliat-Vita SRL

Preţul ofertei: 20 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări