Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
10 974 286 MDL
Perioada clarificărilor:
25 febr 2022, 11:30 - 9 mart 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 mart 2022, 8:00 - 28 mart 2022, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice (reparația str. Ștefan cel Mare, s. Colonița)
Informația despre anulare
Motivul anulării
În conformitate cu articolul 71, alin.1, pct. g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7. La momentul evaluării procedurii de Licitație Deschisă s-a constatat că în proiectul de execuție sunt omisiuni și lacune, care duc la imposibilitatea încheierii contractului de antrepriză și buna execuție și finalizarea proiectului.
Data anulării
26 mai 2022, 7:13
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2082 Colonita, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Coloniţa, Stefan cel Mare 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 febr 2022, 11:30
Data ultimilor modificări
26 mai 2022, 7:14
Achizitii.md ID
21052326
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
28 febr 2022, 09:08
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati va rog proiectul
Răspuns (28 febr 2022, 09:11):
Toate actele suplimentare se afla la sediul AC, aveti posibilitatea sa luati cunostinta cu ele.
Data:
28 febr 2022, 09:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Detalii Sediul
Răspuns (28 febr 2022, 09:15):
In invitatia de participare
Data:
28 febr 2022, 11:57
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (28 febr 2022, 12:00):
Conform invitatiei de paerticipare AC solicita-Garanția pentru ofertă- emisă de o Bancă Comercială, acredidată în RM, Documentația standard (anexa nr. 9)
Data:
2 mart 2022, 16:01
Subiectul întrebării:
Cait de sarcini
Întrebare:
Indicati va rog normele la manopera ,utilaj ,materiale
1. Restabilirea traseului si
2. Trasarea axelor constructiei de drum si acceselor
Răspuns (2 mart 2022, 16:03):
Toata informatia suplimentara o gasiti la sediul AC si proiectul de executie.
Data:
2 mart 2022, 16:21
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
postati va rog forma 5
Răspuns (2 mart 2022, 16:44):
Toate actele sunt la sediul AC
Data:
2 mart 2022, 16:22
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Indicati va rog normele la manopera ,utilaj ,materiale 1. Restabilirea traseului si 2. Trasarea axelor constructiei de drum si acceselor
ASTA ESTE INFORMATIE DIN DEVIZ DAR NU LA SEDIU
Răspuns (2 mart 2022, 19:55):
Toata informatia desfasurat o puteti gasi la adresa indicata in invitatia de participate, ete accesibila pentru toti OE.
Data:
3 mart 2022, 07:52
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Indicati va rog normele la manopera ,utilaj ,materiale 1. Restabilirea traseului si 2. Trasarea axelor constructiei de drum si acceselor ASTA ESTE INFORMATIE DIN DEVIZ DAR NU LA SEDIU
Răspuns (3 mart 2022, 09:08):
Toata informatia solicitata o gasiti la sediul AC , unde este si proiectul si toate actele solicitate. AC a publicat Caietul de sarcini necesar pentru OE de a elabora o specificatie tehnică, dat pentru o transparentă in solicitarea dvs. Vă punem la dispozitie actele necesare la sediul AC.
Data:
3 mart 2022, 08:01
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Este posibil sa va conforma-ti normelor legale si sa puneti la dispozitia agentilor economici toate actele necesare pentru elaborarea ofertei. Este de obligatia autoritatii contractante de a crea conditii egale pentru toti participantii.
Răspuns (3 mart 2022, 09:13):
Va punem
Data:
3 mart 2022, 09:20
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Pentru elaborarea ofertei este necesar de a cunoaste normele la 1. Restabilirea traseului si 2. Trasarea axelor constructiei de drum si acceselor
Răspuns (3 mart 2022, 09:50):
Va invitam la sediul AC unde este pe suport de hirtie toata informatia solicitata.
Data:
4 mart 2022, 17:13
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Conform Anexei Nr.23 la Documentatia Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări aprobată prin Ordinul Nr.69 din 07.05.2021: Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Respectati va rog cerintele documentatiei in vigoare si prezentati va rog DESCIFRARE A CONSUMULUI DE RESURSE aferent fiecarii norme de resurse (unele pozitii au fost elaborate fara aplicarea normativelor in constructii aprobate)
Răspuns (4 mart 2022, 17:15):
Toata informatia solicitata se afla la sediul AC, cu proiectul, avizul si toate actele necesare.
Data:
4 mart 2022, 17:26
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Da de ce folosim platforma electronica daca pentru obtinerea informatiei necesare din caietul de sarcini trebuie de studiat documentatia pe hirtie la sediul AC? Ce resurse contine pozitii 1. Restabilirea traseului si 2. Trasarea axelor constructiei de drum si acceselor - aplicam NORME in vigoare dar nu desenam cifrele de pe pod.
Răspuns (4 mart 2022, 17:29):
Toata informatia solucitata o gasiti in format electronic la sediul AC, de la 08.00 - 17.00
Data:
5 mart 2022, 16:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Conform Anexei Nr.23 la Documentatia Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări aprobată prin Ordinul Nr.69 din 07.05.2021: Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Respectati va rog cerintele documentatiei in vigoare si prezentati va rog DESCIFRARE A CONSUMULUI DE RESURSE aferent fiecarii norme de resurse (unele pozitii au fost elaborate fara aplicarea normativelor in constructii aprobate)
Răspuns (5 mart 2022, 16:33):
Toata informatia solicitata a gasiti la sediul AC de luni- vineri 08.00-17.00.
Data:
5 mart 2022, 16:31
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Conform Anexei Nr.23 la Documentatia Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări aprobată prin Ordinul Nr.69 din 07.05.2021: Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Respectati va rog cerintele documentatiei in vigoare si prezentati va rog DESCIFRARE A CONSUMULUI DE RESURSE aferent fiecarii norme de resurse (unele pozitii au fost elaborate fara aplicarea normativelor in constructii aprobate)
Răspuns (6 mart 2022, 16:58):
AC a publicat caietul de sarcini necesar pentru elaborarea ofertei, totodata va informam ca pentru a lua cunostinta cu proiectul de executie si actele suplimentare va puteti adresa la sediul AC de luni pana vineri, 08.00-17.00.
Data:
5 mart 2022, 16:31
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Conform Anexei Nr.23 la Documentatia Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări aprobată prin Ordinul Nr.69 din 07.05.2021: Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Respectati va rog cerintele documentatiei in vigoare si prezentati va rog DESCIFRARE A CONSUMULUI DE RESURSE aferent fiecarii norme de resurse (unele pozitii au fost elaborate fara aplicarea normativelor in constructii aprobate)
Răspuns (6 mart 2022, 16:59):
AC a publicat caietul de sarcini necesar pentru elaborarea ofertei, totodata va informam ca pentru a lua cunostinta cu proiectul de executie si actele suplimentare va puteti adresa la sediul AC de luni pana vineri, 08.00-17.00.
Data:
5 mart 2022, 16:32
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Conform Anexei Nr.23 la Documentatia Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări aprobată prin Ordinul Nr.69 din 07.05.2021: Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Respectati va rog cerintele documentatiei in vigoare si prezentati va rog DESCIFRARE A CONSUMULUI DE RESURSE aferent fiecarii norme de resurse (unele pozitii au fost elaborate fara aplicarea normativelor in constructii aprobate)
Răspuns (6 mart 2022, 16:59):
AC a publicat caietul de sarcini necesar pentru elaborarea ofertei, totodata va informam ca pentru a lua cunostinta cu proiectul de executie si actele suplimentare va puteti adresa la sediul AC de luni pana vineri, 08.00-17.00.
Data:
5 mart 2022, 16:36
Subiectul întrebării:
Atentie
Întrebare:
Sper ca autoritatea contractanta sa inteleaga ca gestioneaza bani publici. Primaria si bugetul local nu sunt SRL primarului, dar este o intitutie de stat care se aliniaza la standartele de transparenta decizionala si legilor Republicii MOLDOVA. Conformativa normelor legale sau alegeti alt tip de procedura cu preselectia candidatilor.
Răspuns (6 mart 2022, 17:00):
AC a publicat caietul de sarcini necesar pentru elaborarea ofertei, totodata va informam ca pentru a lua cunostinta cu proiectul de executie si actele suplimentare va puteti adresa la sediul AC de luni pana vineri, 08.00-17.00.
Data:
6 mart 2022, 17:06
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Sper ca autoritatea contractanta sa inteleaga ca gestioneaza bani publici. Primaria si bugetul local nu sunt SRL primarului, dar este o intitutie de stat care se aliniaza la standartele de transparenta decizionala si legilor Republicii MOLDOVA. Conformativa normelor legale sau alegeti alt tip de procedura cu preselectia candidatilor.
Răspuns (8 mart 2022, 11:26):
AC a publicat caietul de sarcini necesar pentru elaborarea ofertei, totodata va informam ca pentru a lua cunostinta cu proiectul de executie si actele suplimentare va puteti adresa la sediul AC de luni pana vineri, 08.00-17.00.
Data:
6 mart 2022, 17:07
Subiectul întrebării:
Rog seriozitate
Întrebare:
Conform Anexei Nr.23 la Documentatia Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări aprobată prin Ordinul Nr.69 din 07.05.2021: Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Respectati va rog cerintele documentatiei in vigoare si prezentati va rog DESCIFRARE A CONSUMULUI DE RESURSE aferent fiecarii norme de resurse (unele pozitii au fost elaborate fara aplicarea normativelor in constructii aprobate)
Răspuns (8 mart 2022, 11:26):
AC a publicat caietul de sarcini necesar pentru elaborarea ofertei, totodata va informam ca pentru a lua cunostinta cu proiectul de executie si actele suplimentare va puteti adresa la sediul AC de luni pana vineri, 08.00-17.00.
Data:
7 mart 2022, 13:27
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Pentru elaborarea ofertei este necesar de a cunoaste normele la 1. Restabilirea traseului si 2. Trasarea axelor constructiei de drum si acceselor
NOI AM FOST LA SEDIU DE CITEVA ORI SI PE NIMENI NU AM GASIT
Speram ca operatorul economic nu va fi descalificat din cauza lipsei de informatie
Răspuns (8 mart 2022, 11:27):
AC a publicat caietul de sarcini necesar pentru elaborarea ofertei, totodata va informam ca pentru a lua cunostinta cu proiectul de executie si actele suplimentare va puteti adresa la sediul AC de luni pana vineri, 08.00-17.00.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK