Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21052222
1
Perioada de actualizare
de la
28.02.2022 10:43
până la 10.03.2022 10:30
până la 10.03.2022 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la
10.03.2022 10:30
până la 22.03.2022 10:30
până la 22.03.2022 10:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 291 258,33 MDL
Perioada clarificărilor:
28 febr 2022, 10:43 - 10 mart 2022, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
10 mart 2022, 10:30 - 22 mart 2022, 10:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
„Apeduct magistral Dolinnoe-Valea Satului pe terenuri APL I Dolinnoe, r-nul Criuleni”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD4820, MOLDOVA, Criuleni, s.Dolinnoe, Dolinnoe
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 febr 2022, 10:43
Data ultimilor modificări
28 febr 2022, 14:59
Achizitii.md ID
21052222
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - „Apeduct magistral Dolinnoe-Valea Satului pe terenuri APL I Dolinnoe, r-nul Criuleni”
Buget: 1291258.33 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt apeduct v-satului 2022semnat.pdf
anunt apeduct v-satului 2022semnat.pdf
tenderNotice
-
28.02.22 10:43
caet de sarcin 2022.semnat.pdf
caet de sarcin 2022.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
caet de sarcin 2022.semnat.pdf
caet de sarcin 2022.semnat.pdf
ID: e97d9bcc-c481-4a6f-9a29-a43f5bf59403
billOfQuantity
-
caet de sarc 06.08.21.semnat.pdf
caet de sarc 06.08.21.semnat.pdf
ID: e97d9bcc-c481-4a6f-9a29-a43f5bf59403
billOfQuantity
billOfQuantity
-
28.02.22 14:59
Data:
28 febr 2022, 12:27
Subiectul întrebării:
Eroare Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, Va rog vedeti la caietul de sarcini - nu corespunde cu solicitarea.
Răspuns (2 mart 2022, 17:08):
Buna ziua , caetul de sarcini corectat a fost anexat și publicat.
Data:
1 mart 2022, 09:09
Subiectul întrebării:
Garanția pentru ofertă și de bună execuție
Întrebare:
dece este solicitat doar transfer la cont, pe când trebuie să fie o alegere,
conform HG669
art. 127. Garanţia pentru ofertă se poate exprima în lei moldoveneşti sau în valută străină şi poate fi constituită, după cum se va preciza în documentaţia de atribuire, prin una dintre următoarele forme:
1) scrisoare de garanţie bancară;
2) transfer pe contul autorităţii contractante;
3) cauţiune;
4) acreditivul „stand-by”;
5) alte forme care nu contravin legii.
deci D-stre urmează să oferiți posibilitatea de a alege operatorului economic forma de prezentare a garanțiilor
Asta ce ține de garanție pentru ofertă
Acum argumentele pentru garanția de bună execuție
Odin Ministerului de Finanțe 69/2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări
98. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractante.
În urma celor expuse solicităm să fie modificate cerințele cu privire la garanția pentru ofertă cât și garanția de bună execuție.
Răspuns (2 mart 2022, 17:04):
Сonform proces-verbal nr.1 din 18.02.2022 cu privire la stabilirea cerințelor de calificare a operatorilor economici, grupul de lucru a stabilit că:
- Garanția pentru ofertă să fie de 1% prin transfer pe contul autorității contractante.
- Garanția de bună execuție a contractului să fie 10% prin transfer pe contul autorității contractante.
Data:
1 mart 2022, 15:14
Subiectul întrebării:
ISO 45001
Întrebare:
Care este necesitatea și care este gradul de obligativitate a acestui certificat în cadrul acestei proceduri de achiziție? Avînd în vedere că conform Regulamnetului cu privire la achizițiile publice de lucrări, unul din criteriile de calificare a ofertanților sunt: standardele de asigurare a calității; standardele de protecție a mediului.
Răspuns (2 mart 2022, 17:05):
Certificatele sunt solicitate conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări (Certificarea Sistemelor Manangement), deoarece prezentarea lor va fi luată în considerare la stabilirea câștigătorului.
Data:
1 mart 2022, 16:24
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
Pozitia 124 -greutatea scarii este indicata 0,034kg, iar poz.126 indica vopsirea scarii pentru 0,034t. Este necesar de corectat poz.124 in 34 kg
Răspuns (3 mart 2022, 09:58):
Devizul oferta va fi intocmit conform caietului de sarcini atasat , insa in urma executarii lucrarilor procesele verbale vor fi intocmite conform volumelor de lucrari real indeplinite
Data:
1 mart 2022, 17:13
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. In pozitiile 132 si 134 sunt comise erori tehnice. Adica in loc de 0.051 kg - 51.0 kg, iar in loc de 0.031t - 0.051t. Se necesita corectarea acestor volume. Multumim
Răspuns (3 mart 2022, 09:59):
Devizul oferta va fi intocmit conform caietului de sarcini atasat , insa in urma executarii lucrarilor procesele verbale vor fi intocmite conform volumelor de lucrari real indeplinite
Data:
3 mart 2022, 13:54
Subiectul întrebării:
ISO
Întrebare:
Conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 art. 26. Autoritatea contractantă aplică criterii și cerințe de calificare numai referitoare la:1) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;2) capacitatea de exercitare a activității profesionale;3) capacitatea economică şi financiară;4) capacitatea tehnică;5) standarde de asigurare a calității; Autoritatea contractanta poate solicita certificatele ISO 9001, 14001, 45001, doar să nu fie ca o cerință obligatorie dar facultativă. Rugăm să excludeți punctul 34 din anunțul de participare , să fie o cerință facultativă dar nu obligatorie.
6) standarde de protecție a mediului.
Răspuns (4 mart 2022, 11:05):
Certificatele sunt solicitate conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări (Certificarea Sistemelor Manangement), deoarece prezentarea lor va fi luată în considerare la stabilirea câștigătorului.
Data:
3 mart 2022, 15:21
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Pozitia 33, specificati resursul?
Răspuns (4 mart 2022, 11:08):
la pozitia 33 este inclus: Instalator alimentari apa - 0.89h-om, фланцы стальные приварные ф50 - 1,0buc, Grup termic de sudura de 1-14kw-0.4h-ut.
Data:
3 mart 2022, 16:01
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Programa (Bug Bounty) privind testarea softului "Winsmeta" ca produs comercial al companiei ECOR SRL arata ca la crearea a patru subcapitole vezi exemplul (Capitolul 1.1.4.1), softul Winsmeta calculeaza matematic eronat, in unele cazuri sterge anumite resurse materiale sau de manopera.
Acest fapt duce la devieri esentiale la crearea ofertelor.
Va rugam sa modificati Caietul de sarcini si Valoarea estimata!
Răspuns (4 mart 2022, 11:09):
Oferta va fi intocmita in conformitate cu caietul de sarcini anexat, care a fost elaborat in baza devizului de cheltuieli verificat
Data:
4 mart 2022, 11:37
Subiectul întrebării:
Raport de verificare
Întrebare:
Prezentati raportul de verificare a Devizului
Răspuns (4 mart 2022, 16:32):
a fost anexat și publicat.
Data:
4 mart 2022, 11:44
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Poz 81, 87 si 89, care sunt resursele?
Răspuns (7 mart 2022, 13:35):
Poz.81 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅65 mm conform specificației,
Poz.87 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅65 mm conform specificației,
Poz.89 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅50 mm conform specificației
Data:
4 mart 2022, 14:58
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Poz. 142 ce resurse include si poz. 150 tipul hidrantului?
Răspuns (7 mart 2022, 13:36):
Poz.142 În poziția dată s-a luat în considerare montarea Hidrantului incendiar și Cotului cu picior pentru hidrant D=80 mm
Poz.150 Costul și denumirea Hidrantului incendiar PN10/PN16, ∅80 mm, H=1500 mm sunt luate în considerare conform specificației
Data:
9 mart 2022, 10:50
Subiectul întrebării:
Hidrantul
Întrebare:
Hidrantul este subteran sau suprateran - poz.150 ?
Răspuns (9 mart 2022, 15:33):
Hidrantul este suprateran - poz.150
Data:
9 mart 2022, 16:45
Subiectul întrebării:
Puntul 24
Întrebare:
Demonstrarea accesului la personal / un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigurarea unui control al calității. Ce trebuie să demonstrăm la acest punct? Trebuie doar să anexăm contractul cu laboratorul de încercări ?
Răspuns (10 mart 2022, 08:25):
Puntul 24 - Demonstrarea accesului la personal /un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigutarea unui control al calităţii : -
Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul ,lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract, copie, semnat electronic
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK