1
Perioada de actualizare
de la 22.02.2022 12:29
până la 04.03.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2022 12:00
până la 09.03.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 18 166,66 MDL
Perioada clarificărilor: 22 febr 2022, 12:29 - 4 mart 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2022, 12:00 - 9 mart 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Cotet
Telefonul de contact
37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
22 febr 2022, 11:01
Data ultimilor modificări
22 febr 2022, 12:53
Valoarea estimată (fără TVA)
18 166,66 MDL
Achizitii.md ID
21052218
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, mun.Ceadîr-Lunga, str. Lomonosov, 20, or. Ceadîr-Lunga
Durata contractului
25 mart 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Deservire tehnică periodică CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de reparații auto şi piese de schimb auto CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr 3.xls
Documentele la ofertă
-
22.02.22 12:29
anexa nr. 1.2.xlsx
Documentele la ofertă
-
22.02.22 12:29
anexa nr.12 experienta.docx
Documentele la ofertă
-
22.02.22 12:29
anexa nr. 2 formularul ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
22.02.22 12:29
declaratie operator economic.docx
Documentele la ofertă
-
22.02.22 12:29
anexa nr. 1.1.xlsx
Documentele la ofertă
-
22.02.22 12:29

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

platgrup

Preţul ofertei: 17 400 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări