Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
16 700 MDL
Perioada clarificărilor:
17 febr 2022, 14:12 - 18 febr 2022, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor:
18 febr 2022, 14:30 - 22 febr 2022, 14:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Scaner de documente pentru birou
Informația despre anulare
Motivul anulării
În baza deciziei grupului de lucru pentru achiziții nr.31 din 25.02.2022, s-a decis anularea procedurii de achiziție cu completarea caietului de sarcini, pe motivul identificării unor omisiuni, care nu puteau fi corectate la etapa evaluării ofertelor.
Data anulării
2 mart 2022, 10:18
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 febr 2022, 14:12
Data ultimilor modificări
17 mart 2022, 14:29
Achizitii.md ID
21051994
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
17 febr 2022, 14:42
Subiectul întrebării:
parametrii tehnici
Întrebare:
Va rog sa ne informati ce aveti in vedere prin specificatia scanare catre Imprimanta?
Scanare către email, folder rețea, USB, FTP, imprimantă
??
Răspuns (17 febr 2022, 16:15):
Buna ziua, scaneru transmite informația direct spre destinațiile menționare. Spre imprimantă - se printează direct documentul scanat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK