1
Perioada de actualizare
de la 16.02.2022 15:39
până la 28.02.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.02.2022 11:00
până la 09.03.2022 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 590 MDL
Perioada clarificărilor: 16 febr 2022, 15:39 - 28 febr 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 febr 2022, 11:00 - 9 mart 2022, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 2
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
17 febr 2022, 9:39
Valoarea estimată (fără TVA)
30 590 MDL
Achizitii.md ID
21051883
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
21 mart 2022 02:00 - 17 iun 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2.1 Tastieră CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
2.2 Mouse CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
2.3 Tastieră + Mouse CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
16.02.22 15:39
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
16.02.22 15:39
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
16.02.22 15:39
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
16.02.22 15:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 24 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta prezentată de către operatorul economic corespunde cerintelor solicitate la pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 26 803,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări