1
Perioada de actualizare
de la 16.02.2022 14:40
până la 21.02.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.02.2022 12:00
până la 25.02.2022 10:00
3
Licitaţie
28.02.2022 11:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 10 100 MDL
Perioada clarificărilor: 16 febr 2022, 14:40 - 21 febr 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 febr 2022, 12:00 - 25 febr 2022, 10:00
Începutul licitației: 28 febr 2022, 11:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

LOT 7 Materiale de control pentru laborator
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, or Anenii Noi, str Uzinelor 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Slivinscaia
Telefonul de contact
068267339
Datele achizitiei
Data publicării
16 febr 2022, 13:26
Data ultimilor modificări
16 febr 2022, 14:40
Valoarea estimată (fără TVA)
10 100 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
101 MDL
Achizitii.md ID
21051871
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, or Anenii Noi, str Uzinelor 30
Durata contractului
1 mart 2022 00:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Material de control ser normal CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Material de contol ser patologic , CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Unitate
3)
Denumirea
Material p/u controlul calităţii determinării proteinei/urină cu 3 nivele CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Sectie
4)
Denumirea
Material pentru controlul calităţii determinării hemoglobinei/singe cu 3 nivele CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Sectie
5)
Denumirea
Material de control pentru determinarea proteinei in urina (1x20ml) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Sectie
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 5 280 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări