Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
83 333,34 MDL
Perioada clarificărilor:
15 febr 2022, 9:47 - 18 febr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 febr 2022, 10:00 - 22 febr 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Rechizite de birou
Informația despre anulare
Motivul anulării
Motive tehnice
Data anulării
15 febr 2022, 12:13
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 febr 2022, 9:47
Data ultimilor modificări
15 febr 2022, 12:13
Achizitii.md ID
21051768
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
15 febr 2022, 12:07
Subiectul întrebării:
Loturi
Întrebare:
Caietul de sarcini contine 2 loturi, in procedura publicata totul este inclus intr-un lot. Rugam sa separati in 2 loturi sau sa explicati, cum se vor depune ofertele pentru loturi separate?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK