1
Perioada de actualizare
de la 14.02.2022 16:43
până la 21.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.02.2022 09:00
până la 27.02.2022 09:00
3
Licitaţie
28.02.2022 09:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 37 500 MDL
Perioada clarificărilor: 14 febr 2022, 16:43 - 21 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 febr 2022, 9:00 - 27 febr 2022, 9:00
Începutul licitației: 28 febr 2022, 9:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

conform cerințelor stabilite în Documentația standard atașată.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2022, 15:15
Data ultimilor modificări
14 febr 2022, 16:43
Valoarea estimată (fără TVA)
37 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
375 MDL
Achizitii.md ID
21051728
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
14 mart 2022 15:30 - 31 dec 2022 15:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de deservire tehnică şi reparaţie pentru automobil de model Dacia Duster, anul producerii 2018, 1598 cm3; CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
14.02.22 16:43
anexe la caietul de sarcini.rtf
Documentele la ofertă
-anexe/formulare pentru participanți
14.02.22 16:43
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
14.02.22 16:43
documentația satandard.pdf documentația satandard.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare, caiet de sarcini, specificații tehnice, instrucții pentru participanți
14.02.22 16:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC-HERMES

Preţul ofertei: 85 635,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări