1
Perioada de actualizare
de la 14.02.2022 12:45
până la 01.03.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 01.03.2022 09:00
până la 22.03.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 febr 2022, 12:45 - 1 mart 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2022, 9:00 - 22 mart 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

16.C-arm "Siremobil ISO-C, Siemens"
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2022, 12:37
Data ultimilor modificări
14 febr 2022, 15:45
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Achizitii.md ID
21051705
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
28 mart 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
16.1.DAP-metru - dispozitiv de măsurare a dozei absorbite de pacient în timpul investigației, compatibil cu C-arm "Siremobil ISO-C, Siemens", montare de către operatorul economic câștigător CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
9.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
14.02.22 12:45
8.duae (new 26.11.20) 21051705.doc
Documentele la ofertă
-
14.02.22 12:45
6.anunt de participare 21051705.pdf 6.anunt de participare 21051705.pdf
tenderNotice
-
14.02.22 15:45
7.doc. standard new 21051705.docx
Documentele la ofertă
-
14.02.22 15:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Vivamed International SRL

Preţul ofertei: 49 280 MDL
Statut: Învingător
Motivul: ok
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări