1
Perioada de actualizare
de la 11.02.2022 14:04
până la 21.02.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.02.2022 10:00
până la 01.03.2022 10:00
3
Licitaţie
de la 02.03.2022 14:00
până la 02.03.2022 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 febr 2022, 14:04 - 21 febr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 febr 2022, 10:00 - 1 mart 2022, 10:00
Începutul licitației: 2 mart 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negru Ludmila
Telefonul de contact
022-44-53-87
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2022, 13:10
Data ultimilor modificări
18 febr 2022, 10:58
Valoarea estimată (fără TVA)
250 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21051621
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Instituțiile subordonate
Durata contractului
1 mart 2022 13:09 - 31 dec 2022 13:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparație a sistemului electric CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro 2021.doc
Documentele la ofertă
-
11.02.22 14:04
formulare anexa 7, 8, 9, 10,12, 14,24.doc
Clarificări pentru participanți
-
11.02.22 14:04
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-
15.02.22 15:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Electro Service Grup

Preţul ofertei: 14 880 MDL
Statut: Învingător
Motivul: a prezentat toate actele solicitate și devizul este conform
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nord-Universal

Preţul ofertei: 15 800 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Zepto

Preţul ofertei: 25 697,04 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de reparație a sistemului electric
Data:
16 febr 2022, 18:27
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
De ce in caiet de sarcini se repeta pozitiile RpEJ06D si RpEJ06A ! Si asa si nu ati raspuns la intrebare adaugam sa nu materiale fiindca la norme de deviz NCM L.01.02.2005 materialele nu sunt incluse! Daca adaugam materialele incarcati va rog lista ca Alexa la caiet de sarcini!De ce este indicata camioneta aparte daca la fiecare positia camioneta este de inclusa!?
Răspuns (18 febr 2022, 10:23):
Caietul de sarcini s-a elaborat pentru o unitate, serviciile de reparație se vor efectua în dependență de comenzile primite pe parcursul anului 2022. Ofertele vor fi întocmite conform normelor de deviz și conform pozițiilor normelor din caietul de sarcini, astfel materialele vor fi adaugate conform normelor de deviz.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări