1
Perioada de actualizare
de la 11.02.2022 11:22
până la 16.02.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.02.2022 10:00
până la 23.02.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 433 942,47 MDL
Perioada clarificărilor: 11 febr 2022, 11:22 - 16 febr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 febr 2022, 10:00 - 23 febr 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare unui Scuar pe teritoriul municipiului Soroca , str. V. Stroescu.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Ștefan cel Mare ,5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SencoValentina Senco
Telefonul de contact
023083463
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2022, 11:15
Data ultimilor modificări
13 febr 2022, 23:00
Valoarea estimată (fără TVA)
433 942,47 MDL
Achizitii.md ID
21051611
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Ștefan cel Mare ,5
Durata contractului
28 febr 2022 11:20 - 31 dec 2022 11:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare unui Scuar pe teritoriul municipiului Soroca , str. V. Stroescu. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae scuarul -22.docx
Documentele la ofertă
-DUAE
11.02.22 11:22
anunţ participare scuar(modificat).docx
tenderNotice
-anunț
11.02.22 11:22
doicum. standard scuar (modificat).docx
Documentele la ofertă
-Document standard
11.02.22 11:22
Documentele lotului
doicum. standard scuar (modificat).docx
-Documentația stand
11.02.22 11:22
duae scuarul -22.docx
-DUAE
11.02.22 11:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Polimer

Preţul ofertei: 369 252,28 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Calibcom

Preţul ofertei: 416 843,02 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor solicitate de către primăria
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări