1
Perioada de actualizare
de la 11.02.2022 15:21
până la 21.02.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.02.2022 10:00
până la 14.03.2022 10:00
3
Licitaţie
de la 15.03.2022 10:00
până la 15.03.2022 12:23
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 166 666,65 MDL
Perioada clarificărilor: 11 febr 2022, 15:21 - 21 febr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 febr 2022, 10:00 - 14 mart 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament special pentru consolidarea capacităților de intervenție în domeniul menținerii, asigurării, restabilirii ordinii și securității publice, conform cerințelor stabilite în Documentația standard atașată.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Vizir
Telefonul de contact
022739368
Datele achizitiei
Data publicării
11 febr 2022, 15:21
Data ultimilor modificări
11 febr 2022, 16:44
Achizitii.md ID
21051597
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
11.02.22 15:21
imagini la caiet sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
11.02.22 15:21
declarație.doc
Documentele la ofertă
-
11.02.22 15:21
anexe la documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
11.02.22 15:21
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
11.02.22 15:21
documentatia standard.pdf documentatia standard.pdf
Documentele la ofertă
-
11.02.22 16:12
Data:
11 febr 2022, 16:44
Subiectul întrebării:
Documentatie
Întrebare:
Institutia Dvs exceleaza in materie de birocratie si complicarea procedurilor de achizitie. Ati inclus absolut tot ce se putea de inclus pentru a face cat mai anevoioasa si mai consumatoare de timp pregatirea pentru procedura de achizitie... Contracte... mostre in 3 zile dupa deschiderea ofertelor... Dvs stiti prea bine ca astfel de cerinte exlud concurenta in procedura deachiztie... Ne puteti explica la ce bun trebuie experienta in viderea unor manusi sau a unor centruri sau a unei masti anigaz? Cu ce va ajuta experienta? Nu evaluati oferta in dependenta de pret si produsul ofertat? Ce va ofera in plus un agent economic care a mai vandut masti antigaz, fata de un agent economic ce nu a mai vandut masti antigaz...de exemplu... Nimic nu se schimba in tara asta... indfiferent de guvernari.
Răspuns (11 febr 2022, 16:59):
Buna ziua. Toate cerințele au fost stabilite ca urmare a necesităților autorității contractante și problemele cu care s-a confruntat la acest compartiment pe parcursul anilor precedenți. Este o procedură în care sunt solicitate echipamente speciale care vor asigura viața și sănătatea colaboratorilor. Este destul de important ca bunurile propuse să corespundă cerințelor și să fie supuse testărilor care vor justifica nivelul de funcționare și protecție a utilizatorilor. Esperiența furnizorului este destul de importantă, deoarece sunt niste bunuri cu destinație specifică.
Data:
14 febr 2022, 10:25
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Va rugam sa anexati anunt de paticipare. Sa daca ii anexat , care el?
Răspuns (14 febr 2022, 10:35):
Buna ziua. În pachetul documentației standard se regăsește Anunțul de participare. Vă rugăm să reexaminați suplimentar documentele atașate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.