1
Perioada de actualizare
de la 09.02.2022 13:06
până la 01.03.2022 20:34
2
Propunerea ofertelor
de la 01.03.2022 20:34
până la 10.03.2022 19:34
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 675 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 febr 2022, 13:06 - 1 mart 2022, 20:34
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2022, 20:34 - 10 mart 2022, 19:34
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Laptop:
15.6″ Full HD (1920×1080) Non-glare,
CPU min 4Cores, min. Threads 4min frequency. 2,4Ghz, turbo min. 3,5Ghz, min 6 MB Cash, Bus Speed, TDP max. 15 W
Ram 8Gb (1x 8Gb),
min 256GB SSD M.2 PCI NVMe
Native ports: HDMI, 1 audio; Gbit Ethernet,802.11ax,RJ 45,Bluetooth, min. 1x USB-C + min 2x USB 3.1,
HD Webcam,
Card Reader, Black.
Keyboard: English,Russian Pointing device: Touchpad
Wireless conn.: wi-fi, bluetooth
Propriu service centru. să efectueze deservirea tehnică pe parcursul termenului de garanție a utilajului livrat din contul operatorului economic conform pașaportului tehnic al producătorului.
Garanție minim 2 ani. Termen de livrare 30 zile lucrătoare după înregistarea contractului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2022, 12:56
Data ultimilor modificări
21 febr 2022, 13:07
Valoarea estimată (fără TVA)
675 000 MDL
Achizitii.md ID
21051464
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
7 mart 2022 13:02 - 31 dec 2022 13:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Laptop CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 75.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
9.02.22 13:06
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docx
Documentele la ofertă
-
9.02.22 13:06
anunț de participare.utilaj prosucces).doc
Documentele la ofertă
-
21.02.22 13:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

NeoSuport Service

Preţul ofertei: 674 475 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări