1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2022 13:09
până la 18.02.2022 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 18.02.2022 13:30
până la 15.03.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 305 600 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2022, 13:09 - 18 febr 2022, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 18 febr 2022, 13:30 - 15 mart 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de înlocuire a contoarelor de apă rece la consumatorii casnici
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vitalie Cojocaru
Telefonul de contact
022256797, 068768855
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2022, 12:58
Data ultimilor modificări
8 febr 2022, 13:09
Valoarea estimată (fără TVA)
3 305 600 MDL
Achizitii.md ID
21051389
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Durata contractului
17 mart 2022 13:03 - 31 mart 2023 13:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de înlocuire a contoarelor de apă rece la consumatorii casnici CPV: 51220000-0 - Servicii de instalare de echipament de control
Cantitatea: 10000.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
8.02.22 13:09
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
8.02.22 13:09
anexa nr_1_115 documentația standard.rtf
Documentele la ofertă
Anexa 1
8.02.22 13:09
declaratie_operator_economic.docx
Documentele la ofertă
Declarație
8.02.22 13:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Naiman-Com

Preţul ofertei: 4 250 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cu cerințele solicitate din anunțul de atribuire.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări