1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2022 13:01
până la 19.02.2022 17:16
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2022 17:16
până la 12.03.2022 17:16
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 557 500 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2022, 13:01 - 19 febr 2022, 17:16
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2022, 17:16 - 12 mart 2022, 17:16
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Teste pentru detectarea SARS-CoV-2 conform necesităților instituțiilor beneficiare, pentru anul 2022
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2022, 12:57
Data ultimilor modificări
17 febr 2022, 17:16
Valoarea estimată (fără TVA)
2 557 500 MDL
Achizitii.md ID
21051386
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
31 mart 2022 13:01 - 31 dec 2022 13:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Set de izolare a ARN virusului SARS CoV-2 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 36500.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Set PCR pentru detecția virusului SARS CoV-2 CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 36500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
contract model.doc
Documentele la ofertă
-
8.02.22 13:01
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
8.02.22 13:01
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
8.02.22 13:01
caiet de sarcini teste covid.pdf caiet de sarcini teste covid.pdf
Documentele la ofertă
-
17.02.22 16:50
lista de distribuție.docx
Documentele la ofertă
-
17.02.22 16:50
formularele.xlsx
Documentele la ofertă
-
17.02.22 16:50
anunt de participare modificat 17.02.2022.pdf anunt de participare modificat 17.02.2022.pdf
Documentele la ofertă
-
17.02.22 16:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DITA ESTFARM S.R.L

Preţul ofertei: 1 286 555,65 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea tuturor cerintelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC"Imunotehnomed"SRL

Preţul ofertei: 1 455 766 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Sanmedico

Preţul ofertei: 1 500 150 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 2 007 500 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

AELO GRUP

Preţul ofertei: 2 290 375 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

ICS "Farmina" SRL

Preţul ofertei: 2 553 175 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Teste pentru detectarea SARS-CoV-2 conform necesităților instituțiilor beneficiare, pentru anul 2022
Data:
12 febr 2022, 15:35
Subiectul întrebării:
Termeni și condiții de livrare
Întrebare:
Bună Ziua, Rugăm să concretizați următorul aspect: Celelalte 75% din bunuri vor fi luate într-o singură tranșă?
Răspuns (14 febr 2022, 09:20):
75% din cantitatea testelor vor fi livrate în termen de 30 de zile de la solicitarea beneficiarilor.
Teste pentru detectarea SARS-CoV-2 conform necesităților instituțiilor beneficiare, pentru anul 2022
Data:
15 febr 2022, 10:23
Subiectul întrebării:
Termeni și Condiții de livrare
Întrebare:
Bună Ziua, Luând în considerație specificul mărfii și cerința ca termenul restant la momentul livrării să fie de 90% și faptul că produsele trebuie transportate la temperaturi de -20oC, operatorii economici o să fie obligați să importe marfa nouă la fiecare comandă. Pentru a oferi un produs calitativ la un preț accesibil rugăm să indicați numărul exact de tranșe. Vă mulțumesc pentru înțelegere.
Răspuns (18 febr 2022, 18:03):
Urma a clarificări dvs. menționăm că beneficiarii finali, nu pot stabili cu exactitate un grafic de livrare, având în vedere că nu cunosc de câte teste o sa aibă nevoie pe toată perioada executării contractului.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări