Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
04.02.2022 13:51
până la 17.02.2022 15:00
până la 17.02.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
17.02.2022 15:00
până la 04.03.2022 16:00
până la 04.03.2022 16:00
3
Licitaţie
07.03.2022 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
74 990 EUR
Perioada clarificărilor:
4 febr 2022, 13:51 - 17 febr 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 febr 2022, 15:00 - 4 mart 2022, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Furnizarea următoarelor produse:
- Buldoexcavator (1 bucată) cu următoarele accesorii:
• Furci pentru paleți (1 bucată);
• Cupă de 350 mm cu dinți (1 bucată)
• Cupă de 900 mm cu dinți (1 bucată);
• Cupă de 1500 mm fără dinți (1 bucată);
• Cupa trapezoidală pentru șanțuri (1 bucată);
• Control Joystick (1 bucată)
• MSS (1 bucată);
• Picon diametru hidraulic 50 mm (1 bucată)
• Cuplare rapidă cu acționare mecanică pe brațul escavare (1 bucată);
• Scaun cu suspensie pneumatica pentru confort lombar (1 bucata);
• Aer condiționat (1 bucată);
• Lama de zăpadă (1 bucată),
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6512, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Bulboaca (r-l Anenii Noi), r. Anenii-Noi, s.Bulboaca, str. M.Eminescu,4
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 febr 2022, 13:51
Data ultimilor modificări
5 febr 2022, 23:34
Achizitii.md ID
21051246
MTender ID
CPV
43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare şi piese ale acestora
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
8. financial identification.pdf
8. financial identification.pdf
Documentele la ofertă
-
4.02.22 13:51
1. instructiuni catre ofertanti.pdf
1. instructiuni catre ofertanti.pdf
Documentele la ofertă
-
4.02.22 13:51
Data:
5 febr 2022, 23:34
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
In specificatiile tehnice poz 9 indicati ca solicitati Burghiu cu d. 50 pe cind in restul actelor se cere picon, ce se solicita?
Răspuns (6 febr 2022, 09:48):
Burghiu se solicita.
Data:
7 febr 2022, 12:09
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
reesind din raspunsul ca urmeaza de propus burghiu verificati diametrul scriti 50 mm. asra e 5 cm., dar vorbind mai simplu un sfredel(burghiu) ar fi optim cu d. 400-500mm. Ar merge la sadit pomi, sapatul gropilor pentru stilpi, aici se cere de indicat si aincimea de min de lucru.
Răspuns (7 febr 2022, 13:42):
Pentru precizare mai exacta,
Picon se solicită, așa cum este precizat și în documentația în limba engleză.
Data:
8 febr 2022, 10:51
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Consultati va rog legea LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice. Acolo scrie foarte clar in limba romana ce documentatie trebuie sa incarcati in schimbul aberatiilor pe care le-ati incarcat dvs.
Răspuns (8 febr 2022, 11:42):
Bună ziua!
Având în vedere faptul că proiectul este finanțat de Programul Operațional Comuna România - Republica Moldova, documentația de atribuire ce trebuie folosită trebuie să fie în conformitate cu prevederile contractului de Grant.
Prin urmare, conform art. 9.3 din contractul de grant (încheiat între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației și Comuna Ivănești și localitatea Bulboaca) - ”The Lead Beneficiaries/Beneficiaries established in the Republic of Moldova shall apply the provisions of the Procurement and grants for European Union external actions (PRAG), including the templates and details for the types of procedures (…)”.
Vă mulțumim pentru interesul acordat!
Data:
8 febr 2022, 10:54
Subiectul întrebării:
Formulare
Întrebare:
Formularele incarcate de dvs. nu corespund legii 131 privind achizitiile publice va rugam sa modificati formulare in caz contrar v-om contesta documentatia!
Răspuns (8 febr 2022, 11:43):
Bună ziua!
Având în vedere faptul că proiectul este finanțat de Programul Operațional Comuna România - Republica Moldova, documentația de atribuire ce trebuie folosită trebuie să fie în conformitate cu prevederile contractului de Grant.
Prin urmare, conform art. 9.3 din contractul de grant (încheiat între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației și Comuna Ivănești și localitatea Bulboaca) - ”The Lead Beneficiaries/Beneficiaries established in the Republic of Moldova shall apply the provisions of the Procurement and grants for European Union external actions (PRAG), including the templates and details for the types of procedures (…)”.
Vă mulțumim pentru interesul acordat!
Data:
8 febr 2022, 10:55
Subiectul întrebării:
MSS
Întrebare:
Buna ziua. Rugam respectuos modificarea acestui puncti si reformularea optiunii in Sistemul de stabilizare a mișcării. Deoarece fiecare producator o denumeste diferit avind acelas princiiu de functionare, MSS, EHSS, SRS, s.a.
Răspuns (8 febr 2022, 11:43):
Bună ziua!
Având în vedere că la nivelul cererii de finanțare este prevăzut ”MSS”, documentația nu poate fi modificată.
Data:
8 febr 2022, 12:00
Subiectul întrebării:
deschiderea ofertelor
Întrebare:
cum totuși va fi deschiderea ofertelor? le prezentăm fizic sau le încărcăm în sistem?
Răspuns (8 febr 2022, 12:30):
În mod obligatoriu trebuie aduse la sediu Autorității Contractante, conform prevederilor documentației, însă documentele pot fi încărcate și în sistem.
Data:
8 febr 2022, 13:00
Subiectul întrebării:
Prezentarea actelor
Întrebare:
Care-i sensul prezentării actelor fizic, dacă oricum le încărcăm în sistem semnate electronic, mai mult ca atât pentru data de 07-02-2022 ora 14 este preconizată așa numită licitația cu ”ciocanu”, unde ofertanții vor avea posibilitate de a mai micșora prețul.
Totodată în legătură cu situația epidemiologică din țară vă propunem deschiderea ofertelor la distanță (online), oricum sunt exact aceleași acte (sau fizic sau încărcate în sistem), care apropo pot fi vizualizate de toți ofertanți. Una din principiile legii 131/15 și anume Articolul 7. Principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice lit. b) transparenţa achiziţiilor publice;
Răspuns (8 febr 2022, 13:31):
În conformitate cu prevederile Anexei c4b_itt_en, ofertele pot fi depuse prin 2 modalități: fie prin încărcarea ofertei pe TED eTendering website, fie în format fizic la sediul autorității contractante.
Prin urmare, încărcarea documentației pe platforma aceasta: achizitii.md nu era una din opțiuni PRAG.
Data:
8 febr 2022, 13:45
Subiectul întrebării:
anuntul de participare
Întrebare:
concretizati, livrarea utilajului se scuteste de TVA sau se aplica TVA la cota 0. Aceste notiuni sunt diferite
Răspuns (8 febr 2022, 14:46):
În conformitate cu prevederile Instrucțiunilor către ofertanți.
Data:
8 febr 2022, 21:43
Subiectul întrebării:
Documentati de licitare
Întrebare:
concretizati, livrarea utilajului se scuteste de TVA sau se aplica TVA la cota 0. Aceste notiuni sunt diferite
Răspuns (8 febr 2022, 14:46):
În conformitate cu prevederile Instrucțiunilor către ofertanți.
Si totusi puteti sa dati un raspuns clar, scutit de TVA sau TVA la cota 0? Scriti ca utilajul urmeaza sa fie in stoc, deci deja importat in RM, asta rezulta ca TVA a fost achitat, cind il livram beneficiarului cu prevederea scutit, atuci TVA achitat suntem impusi sa il punem in pretul de cost fara a il deduce. In cazul TVA la cota 0 e alta regula. In caz ca e scutire atunci furnizorii locali sunt exclusi din competitie. Asa se doreste?
Răspuns (9 febr 2022, 10:27):
Nu se dorește excludere niciunui ofertant.
În conformitate cu prevederile documentației de atribuire - ”Regimul fiscal și vamal aplicabil este următorul:
Comisia Europeană și Guvernul Republicii Moldova au convenit în Acordul de finanțare să scutească integral următoarele taxe de TVA și vamale.
Sub acest aspect, conform Anexei nr. 1 la HG nr. 246/08.04.2010, modificată prin HG nr. 716/23.09.2020, MO 241-245/25.09.2020 art. 845, în vigoare 25.09.2020, a fost aprobată lista proiectelor de asistență tehnică în curs, care intră sub incidența tratatelor internaționale, pentru aplicarea scutirilor de impozit venituri, accize, taxe vamale, taxe pentru efectuarea procedurilor vamale, taxe pentru bunurile care, în curs de utilizare, cauzează poluare a mediului, precum și aplicarea scutirii de TVA cu drept de deducere pentru bunurile și serviciile destinate acestora.”
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK