Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21051018
1
Perioada de actualizare
de la
01.02.2022 08:28
până la 11.02.2022 10:00
până la 11.02.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
11.02.2022 10:00
până la 22.02.2022 10:00
până la 22.02.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
18 693 615 MDL
Perioada clarificărilor:
1 febr 2022, 8:28 - 11 febr 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 febr 2022, 10:00 - 22 febr 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a subsolului, rețelelor inginerești și spațiilor sanitare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 febr 2022, 8:28
Data ultimilor modificări
1 febr 2022, 15:19
Achizitii.md ID
21051018
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație capitală a subsolului, rețelelor inginerești și spațiilor sanitare
Buget: 18693615.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare lucrări de reparații capitale a subsolului, rețelelor inginerești și spațiilor sanitare.docx
tenderNotice
-
1.02.22 08:28
Data:
1 febr 2022, 15:19
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua! In ce regiune este amplasat obiectul supus renovarii?
Răspuns (1 febr 2022, 15:23):
Mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166.
Data:
2 febr 2022, 15:52
Subiectul întrebării:
Companii din afara RM
Întrebare:
Buna ziua. Va rog sa ne comunicati daca acceptati ofertanti nerezidenti in Republica Moldova. Totodata va rog sa ne informati despre necestitatea prezentarii avizului de la AST, si acceptarea unei semnaturi olografe si stampila pe documente scanate in locul semnaturii electronice. Va multumesc.
Răspuns (10 febr 2022, 09:26):
1. În conformitate cu art. 16 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociaţie de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice.
2. Conform pct. 13 din Anunțul de participare privind achiziționarea Lucrărilor de reparații capitale a subsolului, rețelelor inginerești și spațiilor sanitare, operatorul economic urmează să prezinte Avizul pentru participarea la licitațiile publice de lucrării din domeniul construcțiilor și instalaților, după modelul aprobat prin Anexa nr. 22 la Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobat prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69/2021. În Republica Moldova asemenea avize sunt eliberate de către Agenția pentru Supraveghere Tehnică (AST).
3. În conformitate cu pct. 121 din Regulamentul privind modul de ținere a Registrului de stat al achizițiilor publice format de Sistemul informațional automatizat „Registru de stat al achizițiilor publice” (MTender), aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 986/2018, toate documentele ofertelor încărcate, precum şi contractele rezultate în urma procedurii de achiziție urmează a fi semnate digital, utilizând semnătura electronică avansată calificată.
Semnătura electronică avansată calificată urmează să corespundă criteriilor prevăzute de art. 4 din Legea nr. 91/2014 privind semnătura electronică și documentul electronic, iar recunoașterea semnăturii electronice străine se va efectua în conformitate cu art. 6 din Legea nr. 91/2014.
Suplimentar, Serviciul de Informații și Securitate al Republicii Moldova, în conformitate cu pct. 22 din Anunțul de participare privind achiziționarea Lucrărilor de reparații capitale a subsolului, își rezervă dreptul de a respinge persoanele în cazul prezenței eventualelor riscuri asupra securității statului ori securității interne a Serviciului.
Data:
8 febr 2022, 15:08
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, daca operatorul economic poate depune oferta pentru un singur lot, dovada de resurse financiare poate sa fie pentru fiecare lot aparte? Care e suma minima disponibila in contul bancar ca dovada de resurse financiare pentru fiecare lot? Va multumim anticipat.
Răspuns (8 febr 2022, 15:32):
La procedura dată este anunțat un singur lot constituit din două poziții. Evaluarea va fi pe lot întreg. Prin urmare, operatorul economic va depune oferta pentru întreg lot constituit din 2 poziții, iar dovada de resurse financiare va constitui minim 6 mln lei, conform prevederilor anunțului de participare.
Data:
9 febr 2022, 16:04
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna in punctul 8 din anunt obiectul este divizat in doua loturi de asemenea termenii de executie punct 12 in doua loturi, pe platforma e un singur lot - cum procedam?
Răspuns (9 febr 2022, 16:19):
În punctul 8 din anunț, este indicat un lot cu 2 poziții. Evaluarea va fi pe un singur lot, care e constituit din 2 poziții.
Data:
9 febr 2022, 16:09
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Punct 16.6 Grafic de executare a lucrărilor- desfășurat pe fiecare lună în parte care este termenul de executie si ce inseamna desfășurat pe fiecare lună în parte grafic Gantt?
Răspuns (9 febr 2022, 16:32):
Pentru poziția 1 din lot, termenul de executare a lucrărilor este de 30 luni.
Pentru poziția 2 din lot, termenul de executare a lucrărilor este de 18 luni.
Graficul de executare a lucrărilor desfășurat pe fiecare lună în parte, va putea fi reprezentat și prin diagrama Gantt.
Data:
9 febr 2022, 16:20
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Punct 16.7 Devizele locale aferente ofertei, DVS a-ti publicat caietul de sarcini din doua aplicatii diferite (WinSmeta si WinDoc Deviz) respectiv noi va pregati oferta intr-o aplicatie (WinSmeta sau WinDoc Deviz) asta nu va fi un motiv de descalificare ? findca vor fi unele abateri de la Caiet
Răspuns (10 febr 2022, 08:57):
Potrivit pct. 54 din documentația standard, formularele 3, 5 și 7 vor fi corespunzătoare CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii. Având în vedere că codul de resurse este același în ambele aplicații (WinSmeta sau WinDoc Deviz), nu poate apărea careva abateri de la caietul de sarcini.
Data:
9 febr 2022, 16:25
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Punct 16.10 Administratorul companiei precum și dirigintele de șantier nu vor avea antecedente penale! - cum va demonstram ?
Răspuns (10 febr 2022, 08:58):
La momentul evaluării ofertelor, se va solicita datele personale a acestora.
Data:
9 febr 2022, 16:32
Subiectul întrebării:
Răspuns (9 febr 2022, 16:19):
Întrebare:
Dar cum ramine cu punctul 12, termenul de executie va fi de 48 luni?
Răspuns (10 febr 2022, 09:01):
Termenul de executare a lucrărilor va constitui:
Pentru Lotul 1 poziția 1 – 30 luni de la înregistrarea contractului la Trezorerie.
Pentru Lotul 1 poziția 2 – 18 luni de la înregistrarea contractului la Trezorerie.
Data:
9 febr 2022, 16:34
Subiectul întrebării:
Răspuns (9 febr 2022, 16:32):
Întrebare:
Rezulta ca graficul va fi din aceste 2 pozitii, nu pe devize in parte?
Răspuns (10 febr 2022, 09:04):
Graficul de executare a lucrărilor va fi prezentat pentru ambele poziții în parte, cu delimitarea pe compartimentele devizelor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK