1
Perioada de actualizare
de la 01.02.2022 09:34
până la 18.02.2022 08:50
2
Propunerea ofertelor
de la 18.02.2022 08:50
până la 21.03.2022 08:50
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 057 112 MDL
Perioada clarificărilor: 1 febr 2022, 9:34 - 18 febr 2022, 8:50
Perioada de depunere a ofertelor: 18 febr 2022, 8:50 - 21 mart 2022, 8:50
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

lucrări de reparație a unor sectoare de drum din str.-la 1 Livezilor, str.-la 2Livezilor, str.Cișmelelor, str.-la 1 Cișmelelor, str.-la 2 Cișmelelor din or Durlești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
31 ian 2022, 15:29
Data ultimilor modificări
16 febr 2022, 8:50
Valoarea estimată (fără TVA)
4 057 112 MDL
Achizitii.md ID
21050990
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
24 mart 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrări de reparație a unor sectoare de drum din str.-la 1 Livezilor, str.-la 2Livezilor, str.Cișmelelor, str.-la 1 Cișmelelor, str.-la 2 Cișmelelor din or Durlești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 977.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-Documentul unic european de achizitie
1.02.22 09:34
documentatia standart.signed.pdf documentatia standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart
1.02.22 09:34
str.cismelelor.signed.pdf str.cismelelor.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini 1
1.02.22 13:30
caiet de sarcini livezilor 2.signed.pdf caiet de sarcini livezilor 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini 5
1.02.22 14:10
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
16.02.22 08:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 4 997 416,99 MDL
Statut: Învingător
Motivul: coincide cerintelor impuse de AC
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări