1
Perioada de actualizare
de la 28.01.2022 11:33
până la 04.02.2022 08:19
2
Propunerea ofertelor
de la 04.02.2022 08:19
până la 09.02.2022 08:19
3
Licitaţie
de la 10.02.2022 14:00
până la 10.02.2022 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 21 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 ian 2022, 11:33 - 4 febr 2022, 8:19
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2022, 8:19 - 9 febr 2022, 8:19
Începutul licitației: 10 febr 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cartușe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Șargu-Rusu
Telefonul de contact
022823393
Datele achizitiei
Data publicării
28 ian 2022, 10:58
Data ultimilor modificări
2 febr 2022, 8:19
Valoarea estimată (fără TVA)
21 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
105 MDL
Achizitii.md ID
21050716
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
9 febr 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reîncărcare, regenerare ( reparație) a cartușelor CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 985.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declarație
Documentele la ofertă
Declarație
28.01.22 11:33
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
28.01.22 11:33
cartuse anexa nr.1.xlsx
Documentele la ofertă
Anexa nr.1
1.02.22 19:38
Documentația standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
2.02.22 08:19
anunt de participare pdf anunt de participare pdf
tenderNotice
Anunț de participare .pdf
2.02.22 08:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 24 183,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prezentarea ofertei care corespunde caracteristicelor tehnice și cerințelor obligatorii solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Radu" SRL

Preţul ofertei: 147 710 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Ideal Print Service

Preţul ofertei: 440 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cartușe
Data:
1 febr 2022, 15:20
Subiectul întrebării:
Cantitatea si petul
Întrebare:
Pentru 3985 bucati de caturse pentru reincarcare oferiti doar 21 000 MDL 21000 / 3985 = 5.26 lei bucata Sau aveti eroare in suma oferita sau pretul de piata nu va este cunoscut
Răspuns (1 febr 2022, 17:11):
Bună ziua! Prezentarea ofertei, conform anexei nr.1. Vă mulțumim!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări