1
Perioada de actualizare
de la 26.01.2022 17:07
până la 07.02.2022 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.02.2022 13:00
până la 03.03.2022 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 600 MDL
Perioada clarificărilor: 26 ian 2022, 17:07 - 7 febr 2022, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 febr 2022, 13:00 - 3 mart 2022, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Unguent, minim 40 g cu conținut de methyluracilum minim 40 mg și cloramphenicolum minim 7,5 mg
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
26 ian 2022, 16:55
Data ultimilor modificări
4 febr 2022, 10:57
Valoarea estimată (fără TVA)
600 MDL
Achizitii.md ID
21050618
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform sediului indicat de către Cumpărător
Durata contractului
15 mart 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Remediu antimicrobian combinat, pentru uz topic CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
26.01.22 17:07
duae.doc
Documentele la ofertă
-
26.01.22 17:07
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
3.02.22 17:16
anexa nr. 23.xlsx
Documentele la ofertă
-
3.02.22 17:16
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
4.02.22 10:57
anexa nr. 22.xlsx
Documentele la ofertă
-
4.02.22 10:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lismedfarm

Preţul ofertei: 148 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Visiosystems SRL

Preţul ofertei: 995,70 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări