1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2022 17:11
până la 03.02.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2022 09:00
până la 14.02.2022 09:00
3
Licitaţie
de la 15.02.2022 12:55
până la 15.02.2022 13:05
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 72 500 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2022, 17:11 - 3 febr 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2022, 9:00 - 14 febr 2022, 9:00
Începutul licitației: 15 febr 2022, 12:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

CONFORM anunțului de participare (Anexa 2) și specificarea tehnică deplină solicitată (anexa nr. 22), (anexa nr. 23).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2022, 16:12
Data ultimilor modificări
25 ian 2022, 16:47
Valoarea estimată (fără TVA)
72 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
362,50 MDL
Achizitii.md ID
21050496
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
16 febr 2022 16:21 - 30 aug 2022 17:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pește CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Anunț de participare
24.01.22 17:11
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Documentația standard
24.01.22 17:11
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
24.01.22 17:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Telemar

Preţul ofertei: 80 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, primăria municipiului Hîncești a decis atribuirea contractului de achiziții publice pentru Lotul 4 Telemar SRL
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 96 660 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări