1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2022 11:24
până la 13.02.2022 14:47
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2022 14:47
până la 04.03.2022 14:47
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 30 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2022, 11:24 - 13 febr 2022, 14:47
Perioada de depunere a ofertelor: 13 febr 2022, 14:47 - 4 mart 2022, 14:47
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrian Cabac
Telefonul de contact
+37322574254
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
8 febr 2022, 10:11
Valoarea estimată (fără TVA)
30 600 000 MDL
Achizitii.md ID
21050466
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, RM
Durata contractului
1 apr 2022 03:00 - 31 mart 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni CPV: 66100000-1 - Servicii bancare şi de investiţii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anexa 2 la Anuntul de participare (Lista posturilor vamale)
Specificaţie tehnică
-
24.01.22 11:24
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)
Specificaţie tehnică
-
24.01.22 11:24
Anexa 1 la Anuntul de participare (Caiet de Sarcini- 2022-2025) ACTUALIZAT
Specificaţie tehnică
Modificat
24.01.22 11:24
Anexa 2 la Anuntul de participare (Lista posturilor vamale) ACTUALIZAT
Specificaţie tehnică
Modificat
24.01.22 11:24
DUAE
Specificaţie tehnică
-
24.01.22 11:24
anunț de participare
Specificaţie tehnică
-
24.01.22 11:24
Anexa 1 la Anuntul de participare (Caiet de Sarcini- 2022-2025)
Specificaţie tehnică
-
24.01.22 11:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BC Moldova Agroindbank SA

Preţul ofertei: 30 600 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde necesitatilor Serviciului Vamal
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Data:
8 febr 2022, 10:11
Subiectul întrebării:
Clarificari Licitatie Serviciul Vamal
Întrebare:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1643015926279 din 24.01.2022 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Puntcul 18 din Anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție/ procedurile negociate: - Garanția de bună execuție-5% din suma totală a contractului, fără TVA (achiziționarea serviciilor financiare diferă de achiziția bunurilor și/sau altor servicii. Eventual semnarea Contractului obligă expres respectarea bilaterală a prevederilor acestuia). 2. Punctul 13 din Anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție/ procedurile negociate: - Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2025 (serviciile solicitate în Lictatie presupun deservirea autorității contractante pe perioada de 36 luni-01.04.2022-31.03.2025. Termenul final al Contractului-31.12.2025 depășește perioada indicată de 36 luni). 3. Punctele f)-i) din Caietul de Sarcini, cap. IV. Condiții obligatorii de calificare pentru participare la licitație: - asigurarea suplimentară cu subdiviziuni noi, cu personal suplimentar, cu Terminale, cu Bancomate ș.a., în termen de 14 zile calendaristice din ziua expedierii solicitării sau în termen de 24 de ore în caz de importanță majoră (realizarea în termenii propuși este una dificilă, fiind necesar un termen rezonabil, având în vedere factorii externi existenți-achiziționarea și aprovizionarea cu tehnică, momente organizaționale ș.a.). 4. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): - Prestarea serviciilor aferente operațiunilor cu numerar (comision). Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontieră de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export (actualmente nu există cadrul normativ-legal privind externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană). 5. Anexa nr.2 Posturile Vamale ce necesită asigurarea activității bancare: 5.1. p-le 31,40,41, 23-Asigurarea cu Terminal Self Service (TSS) la posturile vamale Cahul-Oancea/ Cahul (PVI)/ Comrat (PVI)/ Rezina-pod (PVIC)/ Lipcani-Rădăuți/ Briceni-Rososani. - volumul estimativ a plăților vamale și evaluarea necesității asigurării a posturilor menționate cu TSS/ Agenție. 5.2. p.29,30 Externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană (post vamal Cuciurgan-Pervomaisc/ Coianul Nou-Platonovo). - actualmente nu există cadrul normativ-legal privind externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană. Externalizarea plăților vamale prin banca ucraineană va putea fi asigurată exclusiv conform legislației în vigoare.
Răspuns (11 febr 2022, 14:47):
Cu referință la întrebările adresate: 1. Garanția de bună execuție este solicitată în conformitate cu prevederile art. 68 alin. 8) al Legii 131/2015. Modalitățile de constituire a garanției respective sunt indicate în pct. 92 al DOCUMENTAŢIEI STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii. 2. Termenul de valabilitate a contractului/acordului cadru trebuie să depășească termenul de prestare/executare a serviciilor în scopul acordării unui termen suplimentar pentru efectuarea plăților necesare (onorarea angajamentelor de plată de către Beneficiar), returnarea garanției de bună execuție, raportări finale, etc. Referitor la solicitările adresate în pct. 3, 4, și 5 au fost efectuate unele ajustări în Anunțul de participare (Anexe) și plasate suplimentar pe platforma de achiziții.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări