1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2022 16:51
până la 27.01.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.01.2022 10:00
până la 01.02.2022 11:30
3
Licitaţie
de la 02.02.2022 11:37
până la 02.02.2022 11:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 5 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2022, 16:51 - 27 ian 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 ian 2022, 10:00 - 1 febr 2022, 11:30
Începutul licitației: 2 febr 2022, 11:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lotul 3//Caiete, registre
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2022, 16:49
Data ultimilor modificări
22 ian 2022, 0:09
Valoarea estimată (fără TVA)
5 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
50 MDL
Achizitii.md ID
21050437
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Durata contractului
15 febr 2022 00:00 - 30 dec 2022 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Caiet A5 12 foi, pătrățele CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Carnet A5 cu spirala, 40-50 foi CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Registru A4 48 foi, pătrățele, coperta din carton CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Registru A4 96 foi, pătrățele, coperta din carton CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 5 270 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 5 270,13 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Standelev SRL

Preţul ofertei: 7 502,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări