1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2022 11:08
până la 25.01.2022 09:03
2
Propunerea ofertelor
de la 25.01.2022 09:03
până la 27.01.2022 11:03
3
Licitaţie
de la 28.01.2022 14:00
până la 28.01.2022 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 24 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2022, 11:08 - 25 ian 2022, 9:03
Perioada de depunere a ofertelor: 25 ian 2022, 9:03 - 27 ian 2022, 11:03
Începutul licitației: 28 ian 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

RECHIZITE DE BIROU
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), Stohnaia str.Nistreana 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Mărgineanu
Telefonul de contact
69952122
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2022, 11:00
Data ultimilor modificări
24 ian 2022, 9:03
Valoarea estimată (fără TVA)
24 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
240 MDL
Achizitii.md ID
21050383
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), Stohnaia str.Nistreana 1
Durata contractului
28 ian 2022 11:03 - 30 dec 2022 11:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
RECHIZITE DE BIROU CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Simbol
Documentele procedurii de achiziție
oferta.pdf oferta.pdf
Specificaţie tehnică
SPECIFICAȚII
21.01.22 11:08
anunt rechizite.pdf anunt rechizite.pdf
tenderNotice
ANUNT
21.01.22 11:08
oferta.doc
Specificaţie tehnică
specificații
24.01.22 09:03
Documentele lotului
oferta.pdf
SPECIFICAȚII
21.01.22 11:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CRAFTI BUSINESS

Preţul ofertei: 27 750,70 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 32 317,96 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
RECHIZITE DE BIROU
Data:
23 ian 2022, 18:28
Subiectul întrebării:
Bugetul pentru COP
Întrebare:
bugentul dvs de 24000 lei fara tva nu este suficient - numai hirtia va fi 24000 - dvs puteti verifica preturi curente la hirtie pentru COP cu livrarea pe parcursul anului
Răspuns (24 ian 2022, 09:02):
Bună ziua! Suma pentru lot nr.1 a fost stabilită de către specialistul în domeniu în urma analizei prețurilor de pe piață și comform contractelor anterioare și în limita bugetului disponibil.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări