1
Perioada de actualizare
de la 21.01.2022 10:42
până la 04.02.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.02.2022 11:00
până la 28.02.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 17 556 480 MDL
Perioada clarificărilor: 21 ian 2022, 10:42 - 4 febr 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2022, 11:00 - 28 febr 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Asigurarea transportului, depozitarea și distribuția aeriană a 1 152 000 momelilor vaccinale.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iuliana Fulea
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
21 ian 2022, 10:18
Data ultimilor modificări
21 ian 2022, 10:42
Valoarea estimată (fără TVA)
17 556 480 MDL
Achizitii.md ID
21050378
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
7 mart 2022 10:40 - 31 dec 2022 10:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Vaccinarea antirabică la vulpi prin distribuție aeriană a momelilor vaccinale și activitățile conexe acesteia în Republica Moldova (total suprafața de 23 040 km2) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian
Cantitatea: 1152000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 vaccinarea aeriana.docx
Documentele la ofertă
-
21.01.22 10:42
duae_ro_0 .doc
Documentele la ofertă
-
21.01.22 10:42
caiet de sarcini rabie pentru2022 (2).doc
Documentele la ofertă
-
21.01.22 10:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FPC"GGA International Grup"SRL

Preţul ofertei: 17 556 480 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofera corespunde cerințelor prestabilite în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ÎM „Autoritate Grup” SRL

Preţul ofertei: 17 556 480 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări