Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 1 041 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 19 ian 2022, 16:56 - 4 febr 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2022, 16:00 - 23 febr 2022, 16:00
Începutul licitației: 24 febr 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Plicuri
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Coteț
Telefonul de contact
+37367497697
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 mart 2022, 10:56
Valoarea estimată (fără TVA)
1 041 666,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 416 MDL
Achizitii.md ID
21050282
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str. Piata Gării 3
Durata contractului
9 mart 2022 02:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plicuri CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 3023500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declaratie Operator Economic
Specificaţie tehnică
Declaratie Operator Economic
19.01.22 16:56
Anunt de participare- Plicuri
Criterii de eligibilitate
Anunt de participare
19.01.22 16:56
Anexa nr 22 și 23 Specificatia tehnică și de preț
Criterii de eligibilitate
Anexa nr 22 și 23 Specificatia tehnică și de preț
19.01.22 16:56
FORMULARUL OFERTEI - Anexa nr. 2
Criterii de eligibilitate
Anexa nr. 2
19.01.22 16:56
Anexa nr.8 Valabilitatea ofertei
Specificaţie tehnică
Anexa nr.8
19.01.22 16:56
Anexa nr.1.
Specificaţie tehnică
Anexa nr.1.
19.01.22 16:56
Anunt de participare plicuri - ENG
Specificaţie tehnică
Anunt de participare plicuri - ENG
20.01.22 17:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GVP MOLDOVA

Preţul ofertei: 1 244 900 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Analiza ofertelor. Rezultatul procedurii va fi anuntat ulterior.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 281 525 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Analiza ofertelor. Rezultatul procedurii va fi anuntat ulterior.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări