Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21050272
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
4 664 520,19 MDL
Perioada clarificărilor:
19 ian 2022, 15:09 - 31 ian 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 ian 2022, 10:00 - 9 febr 2022, 10:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Lucrări de reparație capital a sistemei de ventilare din blocurile E si D (secția internare) ai clădirii medico-sanitare existente din str. Decebal, 101, mun. Bălti pentru a. 2022
Informația despre anulare
Motivul anulării
Situației de conflict în țara vecină, inclusiv a situației economice din țară
Data anulării
10 mart 2022, 15:05
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 ian 2022, 15:09
Data ultimilor modificări
15 mart 2022, 8:36
Achizitii.md ID
21050272
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
19 ian 2022, 19:43
Subiectul întrebării:
cerintele conform anunt depart
Întrebare:
Conform p 19 Anuntul de participare autoritatea contractanta cere "confirmate prin copia
dării de seamă (forma IPC21) cu statut acceptat".
Darea de seama form IPC21 contine datele cu carater personal, si anume Numele Prenumele toti lucratorii, numarul de indetificare IDNP persoanelor fizice, codul CPAS persoanelor fizice, salariu lucratorilor, cee ce incalca Legea nr 133 din 03.07.2011 Privind protectia datelor cu caracter personal.
Va rugam modificati anuntul de participare cu excluderea inacarii Legislatiei RM
Răspuns (21 ian 2022, 09:58):
Ca răspuns la clarificare Vă comunicăm că, grupul de lucru va accepta prezentarea informați fără compartimentele ce țin de date personale (IDNP; codul CPAS; salariu persoanelor fizice, ect.). Tot odată se acceptă orice altă modalitate de demonstrare a disponibilității personalului angajat (act confirmativ), decât forma IPC21. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
Lucrări de reparație capital a sistemei de ventilare din blocurile E si D (secția internare) ai clădirii medico-sanitare existente din str. Decebal, 101, mun. Bălți pentru a. 2022
Data:
20 ian 2022, 09:24
Subiectul întrebării:
ISO 45001
Întrebare:
Legea privind achizițiile publice nu prevede ca condițiile de executarea contractului de achiziție publică din speță, prezentarea standardului ISO 45001:2018.
Nota: in cazul in care cerința privind prezentarea certificatului ISO 45001:2018 nu va vi exclusa din documentația de atribuire, vom fi nevoiți să ne adresam cu o contestației in acest sens la ANSC.
Răspuns (21 ian 2022, 10:00):
Ca răspuns la clarificare Vă informăm că, la stabilirea cerinței date, grupul de lucru a considerat ca una utilă, pe motiv că operatorul economic participant să dețină competențe a unui sistem de management al sănătății și securității în muncă.
Tot odată grupul de lucru a decis: întru a nu tergiversa procedura de a exclude cerința dată. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
Data:
20 ian 2022, 11:33
Subiectul întrebării:
marca utilajului
Întrebare:
In caiet de sarcini sint indicati producatorii utilajului si marca exacta ceea ce este incalcare a Legii privind achizitii publice si Legea concurentei. Promovarea anumitor producatori limiteaza baza participantilor la concurs si reduce posibilitatile de obtinere a pretului minimal.Va rugam modificati caietul de sarcini cu excluderea inacarilor Legislatiei RM sau plasati clarificarile cu confirmarea posibilitatii de inlocuire producatorului si marcii utilajului cu pastrarea caracteristicelor tehnice si cerintelor de proiect.
Răspuns (21 ian 2022, 10:09):
Ca răspuns la clarificare Vă informăm că, caietul de sarcini a fost elaborat în baza documentației de proiect unde au fost stipulate cerințele expuse. Menționăm că, grupul de lucru va accepta ofertele propuse de operatorii economici cu utilaj echivalent a producătorilor menționați în condiția în care acestea respecta parametrii tehnici și de calitate. Acestea obligatoriu vor fi însoțite de certificate de conformitate, certificate ISO, precum și marcaj CE. Modificările vor fi efectuate în anunțul de participare.
Data:
20 ian 2022, 11:39
Subiectul întrebării:
caracteristicile tehnice a utilajului
Întrebare:
Utilajele din proiectul vizat sint indicate ca fiind de executie igienica, plus presiunile de lucru si in sisteme cu Hepa filtre de obicei sint foarte mari si variabile in dependenta de gradul de uzura a filtrului. Este necesar de accesat la proiect si brosure de alegere a utilajului pentru a forma o oferta tehnic si financiar corecta. Unde si cind, cit mai curind posibil, se poate de facut aceasta?
Răspuns (21 ian 2022, 11:41):
Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, proiectul în curând va fi atașat în sistem.
Cu referire la vizitarea obiectului, o puteți face contactând prealabil persoana de contact indicată în anunțul de participare pct. 4
Data:
20 ian 2022, 11:46
Subiectul întrebării:
mostre
Întrebare:
Rugam sa fie definit mai explicit ce se presupune ca mostre in cazul proiectului dat.
Răspuns (21 ian 2022, 10:11):
Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, cerința privind prezentarea mostrelor prezumă că, la solicitarea grupului de lucru, operatorul economic va prezenta broșuri, cărți tehnice pe utilajul oferite, întru confirmarea cerințelor tehnice propuse.
Data:
20 ian 2022, 16:19
Subiectul întrebării:
privind întâlniri bilaterale
Întrebare:
privind întâlniri bilaterale pentru "accesat la proiect si brosure de alegere a utilajului pentru a forma o oferta tehnic si financiar corecta. Unde si cind, cit mai curind posibil, se poate de facut aceasta?", care propune unii ofertanti.
Vă rugăm să rețineți că orice întâlnire bilaterală dintre ofertant și autoritatea contractanta este ilegală și duce la practici corupte.
toate documentele de licitație necesare trebuie să fie postate pe platformă M-tender pentru ca toți cointeresanti să le poată vedea
Răspuns (21 ian 2022, 11:43):
Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm următoare: în conformitate cu prevederile art. 37 din Hotărârea de Guvern R.M. nr. 638/2020 și pct. 10 din Documentația Standard atașată în sistem - autoritatea contractantă are obligația de a asigura accesul ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări sau procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de servicii de proiectare și de lucrări.
Data:
20 ian 2022, 17:39
Subiectul întrebării:
caracteristicile tehnice a utilajjului
Întrebare:
Este necesar sa fie postat proiect si brosure de alegere a utilajului
Răspuns (21 ian 2022, 11:44):
Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm că, proiectul în curând va fi atașat în sistem.
Data:
21 ian 2022, 15:20
Subiectul întrebării:
privind întâlniri bilaterale
Întrebare:
Răspuns (21 ian 2022, 11:43):
Ca răspuns la clarificarea Vă comunicăm următoare: în conformitate cu prevederile art. 37 din Hotărârea de Guvern R.M. nr. 638/2020 și pct. 10 din Documentația Standard atașată în sistem - autoritatea contractantă are obligația de a asigura accesul ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări sau procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de servicii de proiectare și de lucrări.
Privind raspunsul D-voastra din 21,01,2022 ora 11:43, va rugam concretizati, numai ofertanti angajati pot sa aiba acces la să viziteze amplasamentul lucrării de construcție, sau toti ofertanti. In cazul ca toti ofertanti, in ducumentatia trebuie se indica data si ora vizite.
Răspuns (24 ian 2022, 11:28):
Ca răspuns la clarificare Vă comunicăm că, în conformitate cu art. 37 din HG nr. 638/2020 și pct. 10 din Documentația Standard atașată în sistem, autoritatea contractantă este obligată să asigure acces liber ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări. În acest sens, reiterăm faptul că în pct. 4, din Anunțul de participare, este indicat numele și prenumele, persoanei responsabile – dlui Tudor SPÎNU, nr. de telefon – 069041785, care are menire să asigure accesul reprezentanților, tuturor ofertanților, pentru a vizita obiectul. Din aceste considerente, orice ofertant, e în drept să contacteze, în prealabil, persoana nominalizata mai sus și să fixeze o vizita de lucru, în teritoriu, în perioada de activitate a autorității contractante, de luni până vineri, în intervalul orelor: 08.00-17.00, cu pauza de masa: 12.00-13.00.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK