Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 128 200 MDL
Perioada clarificărilor: 19 ian 2022, 17:03 - 28 ian 2022, 17:10
Perioada de depunere a ofertelor: 28 ian 2022, 17:10 - 21 mart 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de construcţii de conducte de alimentare cu gaz

Informația despre anulare
Motivul anulării
Modificarea criteriului de atribuire sau a factorilor de evaluare ,prevăzuţi în cadrul invitaţiei/anunţului de participare.
Data anulării
21 ian 2022, 9:25
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2000, MOLDOVA, Floreşti, locality, Floreşti, str. Ştefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curca Ruslan
Telefonul de contact
+37325094333
Datele achizitiei
Data publicării
18 ian 2022, 10:09
Data ultimilor modificări
21 ian 2022, 9:26
Achizitii.md ID
21050175
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
20 ian 2022, 11:31
Subiectul întrebării:
Licitație electronică
Întrebare:
În conformitate cu prevederile art. 57 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 31 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, utilizarea licitației electronice este obligatorie pentru achizițiile publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri. Pentru alte tipuri de achiziție, utilizarea licitației electronice este facultativă. În acest caz, urmează a fi respectate prevederile art. 63 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată, conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. P.S. nu destul că ofertanții vor da prețurile în jos, dar D-stre doriți să le mai scadă, avâd ca baza tendința creșterilor a prețurilor la materiale, solicităm să fie modificată modul petrecerii a licitației.
Răspuns (20 ian 2022, 14:25):
Bună ziua! Prin prezentul, ţinem să vă informăm că solicitarea Dvs. a fost examinată deplin şi în acest sens Vă informăm că, achiziţia de bunuri, servicii şi lucrări în sectorul energetic cade sub incidenţa prevederilor LEGII Nr.74 din 21.05.2020 privind achiziţiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor şi serviciilor poştale Publicat: 26.06.2020 în Monitorul Oficial Nr. 153-158. Prin urmare specificăm faptul că Entitatea contractantă are dreptul de a utiliza licitaţia electronică deoarece specificaţiile tehnice au fost definite cu precizie în caietul de sarcini. Totodată menţionăm că licitaţia dată prevede achiziţia lucrărilor şi nu a serviciilor care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări.
Data:
20 ian 2022, 14:33
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
pentru evitarea interpretarilor la evaluarea ofertelor venim cu cererea sa fie publicata forma 5 desfasurata. precizam ca unele norme prevad materiale marunte si aici vin interpretari diferite. solicitam forma 5 doar cu normele de consum
Răspuns (21 ian 2022, 08:37):
Bună ziua! Prin prezentul, ţinem să vă informăm că solicitarea Dvs. a fost examinată, prin urmare forma 5 desfasurată a fost suplimentar publicată şi o puteţi descărca din lista de documente.
Data:
20 ian 2022, 16:13
Subiectul întrebării:
documentatie
Întrebare:
Achitarea lucrărilor se va efectua treptat, la prezentarea proceselor verbale de executare a lucrărilor sau la sfirșit, după semnarea procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor?
Răspuns (21 ian 2022, 07:52):
Achitarea va fi efectuată: Avans 0%; Restul achitărilor în termen de 90 de zile din momentul semnării Actelor de primire predare și facturilor fiscale, care vor fi primite nu mai des de o dată în lună;
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.