Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21050119
1
Perioada de actualizare
de la
17.01.2022 11:52
până la 19.01.2022 09:00
până la 19.01.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
19.01.2022 09:00
până la 21.01.2022 09:00
până la 21.01.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
95 870,82 MDL
Perioada clarificărilor:
17 ian 2022, 11:52 - 19 ian 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 ian 2022, 9:00 - 21 ian 2022, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de curățenie
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str.Stefan cel Mare 140A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 ian 2022, 11:52
Data ultimilor modificări
18 ian 2022, 9:05
Achizitii.md ID
21050119
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare servicii curățenie.signed.pdf
anunț de participare servicii curățenie.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
17.01.22 11:52
anunț de intenție servicii de curățenie.signed.pdf
anunț de intenție servicii de curățenie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Intenție de participare
17.01.22 11:52
Data:
18 ian 2022, 09:05
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Câte obiecte?
Câte regiuni?
Câți metri pătrați are fiecare usubdiviziune?
Răspuns (18 ian 2022, 10:19):
Bună ziua! în caietul de sarcini este descris detaliat pe fiecare obiect , câți metri pătrați, ce cerințe sunt graficul de executare a curățeniei etc.
Data:
18 ian 2022, 09:09
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini și documente standard coform Ordin 115 Ministerul Financiar
Întrebare:
Vă rugăm să încărcați caiet de sarcini și documente standard?
Răspuns (18 ian 2022, 10:44):
conform NOTEI la anexa 21 caietul de sarcini poate fi completat, modificat, precizat de către autoritatea contractantă, în funcţie de tipul şi specificul bunurilor/serviciilor. Anunțul de intenție și de părticipare corespund prevederilor ORD 115 MF.
Data:
18 ian 2022, 16:51
Subiectul întrebării:
Buna ziu specificația nu este încărcată
Întrebare:
Vă rugăm să încărcați toate documentele. Doar 2 documente au fost încărcate pe platformă. Ambele documente sunt anunt de partucipare.
Răspuns (18 ian 2022, 17:31):
Specificația și caietul sunt încărcate, accesați jos denumirea lotului și vor fi vizibile și acestea.
Data:
18 ian 2022, 16:56
Subiectul întrebării:
Documente standard si anexa 21 NU ESTE PE PLATFORMA
Întrebare:
Vă rugăm să încărcați documente standard pe platformă. Ignorarea solicitării operatorului economic reprezintă o încălcare gravă a legii 74/2020 și 131/2015.
Răspuns (18 ian 2022, 17:32):
Sunt încărcate, accesați jos denumirea lotului și vor apărea.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK