+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 14.01.2022 13:04
până la 25.01.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.01.2022 00:00
până la 03.02.2022 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 65 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 ian 2022, 13:04 - 25 ian 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 ian 2022, 0:00 - 3 febr 2022, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pește congelat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SPERANTA CRPVPD Arseni Olga
Telefonul de contact
068324842
Datele achizitiei
Data publicării
14 ian 2022, 12:37
Data ultimilor modificări
14 ian 2022, 13:04
Valoarea estimată (fără TVA)
65 000 MDL
Achizitii.md ID
21050054
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2046, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Vadul lui Vodă, or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11
Durata contractului
5 febr 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Peste sarat fileu CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 110.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Pește "Hec" fără cap CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
14.01.22 13:04
documentatia standard trim 1 2022.semnat.pdf documentatia standard trim 1 2022.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia Standard
14.01.22 13:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Telemar

Preţul ofertei: 50 760 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde tuturor cerintelor solicitate conform Documentatiei Standart.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AVT LUX COM

Preţul ofertei: 64 850 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări