1
Perioada de actualizare
de la 12.01.2022 18:41
până la 14.01.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.01.2022 16:00
până la 19.01.2022 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2022, 18:41 - 14 ian 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 ian 2022, 16:00 - 19 ian 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea serviciilor de asigurare obligatorie civilă auto (RCA) și asigurarea facultativă CASCO pentru autovehiculele ODIMM, inclusiv asigurarea de accidente a șoferilor și pasagerilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Egor Russu
Telefonul de contact
+373 79722282
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2022, 18:41
Data ultimilor modificări
13 ian 2022, 9:42
Achizitii.md ID
21049981
CPV
66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Documentele la ofertă
Formular informativ
12.01.22 18:41
anexa nr. 22.xlsx
Documentele la ofertă
Anexa nr. 22
12.01.22 18:41
f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Documentele la ofertă
Declarația privind conduita etică
12.01.22 18:41
anexa nr. 7.docx
Documentele la ofertă
Anexa nr. 7
12.01.22 18:41
declarația privind beneficiarii finali (1).docx
Documentele la ofertă
Declarația privind beneficiarii finali
12.01.22 18:41
anexa nr. 23.docx
Documentele la ofertă
Anexa nr. 23
12.01.22 18:41
anexa nr. 8.docx
Documentele la ofertă
Anexa nr. 8
12.01.22 18:41
anunț_de_participare_asigurare.semnat.signed.pdf anunț_de_participare_asigurare.semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț/invitație de participare
12.01.22 18:41
anexa nr. 12.docx
Documentele la ofertă
Anexa nr. 12
12.01.22 18:41
f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic (4) (1).docx
Documentele la ofertă
Declarația privind situația personală a operatorului economic
12.01.22 18:41
Data:
13 ian 2022, 09:42
Subiectul întrebării:
cerinte si modul de demonstrare a indeplinirii criteriului
Întrebare:
Stimați reprezentanți ai autorității contractante! Reieșind din faptul ca obiectul achiziție reprezintă serviciile de asigurare ale UNEI SINGURE UNITATI DE TRANSPORT, iar criteriul de evaluare este CEL MAI MIC PRET, consideram ca lista de 13 documente solicitate este irelevanta, exagerata si nu este clar in ce mod va va ajuta la selectarea celei mai bune oferte. Activitatea de asigurare este o activitate licențiată, supravegheata de către CNPF, transparenta - https://www.cnpf.md/ro/indicatori-si-raportari-specializate-6437.html, respectiv pentru astfel de achiziții consideram ca ar fi suficienta informația ce tine de preț, specificații tehnice plus extrasul si licența si nu este cazul de birocratizat in așa hal concursurile ce țin de selectarea asiguratorului câștigător a unei achiziții de 15 000 lei! O zi buna!
Răspuns (13 ian 2022, 15:46):
Bună ziua! Stimați ofertanți, Autoritatea contractantă aplică criterii și cerințe de calificare în conformitate cu art. 18 a Legii Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, indiferent de criteriul de atribuire și suma estimată. Criteriile de calificare pot fi justificate prin prezentarea documentelor solicitate în anunțul de participare. Majoritatea documentelor solicitate sunt o parte integrantă a documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.