Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21049975
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
19 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 ian 2022, 17:58 - 17 ian 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 ian 2022, 9:00 - 19 ian 2022, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Achiziționarea repetată a serviciilor de desfășurare a sesiunilor de instruire în cadrul proiectului „CenTOUR”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2022, 17:58
Data ultimilor modificări
19 ian 2022, 12:00
Achizitii.md ID
21049975
MTender ID
CPV
80500000-9 - Servicii de formare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lotul 1 Servicii de desfășurare a sesiunilor de instruire în cadrul proiectului „CEnTOUR”
Buget: 19000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK