Achiziţie publică
21049930
Servicii de asistenţă pentru sistemul de evidenţa a tratării pacienţilor "Hospital ManagernS.I"
1
Perioada de actualizare
de la 12.01.2022 12:18
până la 17.01.2022 14:00
până la 17.01.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.01.2022 14:00
până la 20.01.2022 14:00
până la 20.01.2022 14:00
3
Licitaţie
21.01.2022 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 ian 2022, 12:18 - 17 ian 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 ian 2022, 14:00 - 20 ian 2022, 14:00
Începutul licitației:
21 ian 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Cerinfe fa{a de sistemul de evidenti a tratirii pacienfilor
in IMSP Spitalul Raional Floreqti Sistemul informatic trebuie sa fie realizat in scopul gestiondrii intregului proces de eviden!6
a informaliilor despre tratamentul pacientilor in cadrul spitalului. El trebuie sa conlina
componente pentru lucrul personalului medical din secfia de primire, secliile curative, secfia operativd gi a celei de evidenld statisticd, din depozitul farmaceutic, seclia imagistic[, laboratorul
de investigafii, arhiva spitalului, blocul alimentar si alte diviziuni ale spitalului. Sistemul trebuie
sa asigure fluxurile de circulalie a informaliei at6t pe verticald cdt gi pe orizontalS. Sistemul
trebuie sa permit[ exploatarea componentelor pentru lucrul personalului medical atAt autonom cdt gi in retea cu posibilitatea de transfer amdnat al datelor intre ele. Evidenla diagnosticelor trebuie sa se efectueze conform codurilor interna{ionale CIM
revizia X, iar a procedurilor in baza clasificatoarelor DRG. Sistemul trebuie sa asigure raportarea
la Institutul de Management a Rapoartelor statistice pentru Formele Medicale Electronice, precum si
rapoftarea la CNAM a datelor DRG cu incircarea gi prelucrarea rezultatelor de la CNAM.
Sistemul trebuie sa dispund de posibilitatea de a prelucra informalia din cadrul spitalLrlui pe sectii. pe grupuri de seclii si pe intrqg spitalul.
In Sectia Spitatizari trebuie sd se asigure urmdtoarele functionalitdti:
- Spitalizarea pacienlilor in stalionar;
- Adresari in Urgenla;
- Birou de informayii.
In Secfia Statistica Medicala trebuie sd se asigure funclionalitdtile:
- Eviclenta tretamentultri:
- Eyidenla transferu'ilor in c,ctdrttl spitalului;
- Externareapacienyilor,'
- Analiza miscdrii pacienlilor,'
- Analiza statisticd a lucrului personalului medical,'
- Trimiterea si recep{ionarea dqtelor DRG de la Cl\rAM; Rapoarte statistice.
in sectia Operativd:
Perfectaretr "ti
Eviclen{a buletinelor de boald. Pentru procesarea actului medical in secJii sunt necesare componentele pentru:
- Medicii Secfiei;
- Surorile superioare;
- Surorile de la Post,'
- Bloc de operayii.
- Evidenla circulaliei medicamentelor,'
- Statistica lucrului Secfiei. Pentru completarea Foilor de prescriplii medicale (Anexa nr. 3) electronice, aprovizionarea
cu Preparate din Farmacie si administrarea lor in sec{ii sunt necesare componentele pentru:
- Medicii Sectiei.^
- Surorile.superiioarc,
- Surorile de la Post.
Procesarea consumului de medicamente, parafarmaceutice gi a materialelor in farmacie si
in sec{ii cu perfectarea electronica a Bonului personificat este necesar sf, fie realizata la locurile
de lucru pentru:
- ,Surot'ile superioare clin Seclii Si pentru cele de la post,.
- Per.slnalulFarmaciei;
- Personalul Blocului de operalii Evidenfa efectulrii investigatiilor, analizelor si procedurilor trebuie sd fie realizate la
locurile de lucru pentru:
- PersonalulLaboratorului;
- Personalul Cabinetului de Fizioterapie;
- Personalul Cabinetului de Ftiziopulmonologie;
- Personalul Cabinetului de ECG; Personalul Cabinetului de Radiologie,'
- Personalul Cabinetului de Ultrasonografie.
Eviden{a alimentaliei pacienlilor trebuie sa fie realizatd pentru:
- .surorile .stperioare clin iecyii;
- Bloc alimentar.
Pentru implementarea sistemului informatic in spital sunt prevdzute calculatoare unite in retea
cu:
o Sistemul de operare Microsoft Windows Xp gi mai recente;
Parametrii minimaliRAM 512 Mb. HDD 40 Gb.
in IMSP Spitalul Raional Floreqti Sistemul informatic trebuie sa fie realizat in scopul gestiondrii intregului proces de eviden!6
a informaliilor despre tratamentul pacientilor in cadrul spitalului. El trebuie sa conlina
componente pentru lucrul personalului medical din secfia de primire, secliile curative, secfia operativd gi a celei de evidenld statisticd, din depozitul farmaceutic, seclia imagistic[, laboratorul
de investigafii, arhiva spitalului, blocul alimentar si alte diviziuni ale spitalului. Sistemul trebuie
sa asigure fluxurile de circulalie a informaliei at6t pe verticald cdt gi pe orizontalS. Sistemul
trebuie sa permit[ exploatarea componentelor pentru lucrul personalului medical atAt autonom cdt gi in retea cu posibilitatea de transfer amdnat al datelor intre ele. Evidenla diagnosticelor trebuie sa se efectueze conform codurilor interna{ionale CIM
revizia X, iar a procedurilor in baza clasificatoarelor DRG. Sistemul trebuie sa asigure raportarea
la Institutul de Management a Rapoartelor statistice pentru Formele Medicale Electronice, precum si
rapoftarea la CNAM a datelor DRG cu incircarea gi prelucrarea rezultatelor de la CNAM.
Sistemul trebuie sa dispund de posibilitatea de a prelucra informalia din cadrul spitalLrlui pe sectii. pe grupuri de seclii si pe intrqg spitalul.
In Sectia Spitatizari trebuie sd se asigure urmdtoarele functionalitdti:
- Spitalizarea pacienlilor in stalionar;
- Adresari in Urgenla;
- Birou de informayii.
In Secfia Statistica Medicala trebuie sd se asigure funclionalitdtile:
- Eviclenta tretamentultri:
- Eyidenla transferu'ilor in c,ctdrttl spitalului;
- Externareapacienyilor,'
- Analiza miscdrii pacienlilor,'
- Analiza statisticd a lucrului personalului medical,'
- Trimiterea si recep{ionarea dqtelor DRG de la Cl\rAM; Rapoarte statistice.
in sectia Operativd:
Perfectaretr "ti
Eviclen{a buletinelor de boald. Pentru procesarea actului medical in secJii sunt necesare componentele pentru:
- Medicii Secfiei;
- Surorile superioare;
- Surorile de la Post,'
- Bloc de operayii.
- Evidenla circulaliei medicamentelor,'
- Statistica lucrului Secfiei. Pentru completarea Foilor de prescriplii medicale (Anexa nr. 3) electronice, aprovizionarea
cu Preparate din Farmacie si administrarea lor in sec{ii sunt necesare componentele pentru:
- Medicii Sectiei.^
- Surorile.superiioarc,
- Surorile de la Post.
Procesarea consumului de medicamente, parafarmaceutice gi a materialelor in farmacie si
in sec{ii cu perfectarea electronica a Bonului personificat este necesar sf, fie realizata la locurile
de lucru pentru:
- ,Surot'ile superioare clin Seclii Si pentru cele de la post,.
- Per.slnalulFarmaciei;
- Personalul Blocului de operalii Evidenfa efectulrii investigatiilor, analizelor si procedurilor trebuie sd fie realizate la
locurile de lucru pentru:
- PersonalulLaboratorului;
- Personalul Cabinetului de Fizioterapie;
- Personalul Cabinetului de Ftiziopulmonologie;
- Personalul Cabinetului de ECG; Personalul Cabinetului de Radiologie,'
- Personalul Cabinetului de Ultrasonografie.
Eviden{a alimentaliei pacienlilor trebuie sa fie realizatd pentru:
- .surorile .stperioare clin iecyii;
- Bloc alimentar.
Pentru implementarea sistemului informatic in spital sunt prevdzute calculatoare unite in retea
cu:
o Sistemul de operare Microsoft Windows Xp gi mai recente;
Parametrii minimaliRAM 512 Mb. HDD 40 Gb.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), str.Ştefan cel Mare 77
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2022, 12:14
Data ultimilor modificări
12 ian 2022, 18:31
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21049930
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), str.Ştefan cel Mare 77
Durata contractului
22 ian 2022 12:18 - 30 dec 2022 12:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asistenţă pentru sistemul de evidenţa a tratării pacienţilor "Hospital ManagernS.I"
CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
doc.stannd.signed.pdf
doc.stannd.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
12.01.22 12:18
anunt_de_participare.signed.pdf
anunt_de_participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
12.01.22 12:18
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
ERGOPRIM
Preţul ofertei:
300 000 MDL
Statut:
Învingător
Recunoaşte-l învingător
20.01.22 14:35
Motivul: Recunoaşte-l învingător
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
Data încărcării:
20.01.22 12:36
Data deschiderii:
20.01.22 14:00
specificații tehnice ergoprim.semnat.pdf
specificații tehnice ergoprim.semnat.pdf
ID: 0167e9cd-a4f2-4457-8f9f-366ec172d099
Documente de depunere
Data încărcării:
20.01.22 12:36
Data deschiderii:
20.01.22 14:00
certificat inregistrare.semnat.pdf
certificat inregistrare.semnat.pdf
ID: 1f8e10c9-867b-42a3-88b7-96ed828704ef
Documente de depunere
Data încărcării:
20.01.22 12:36
Data deschiderii:
20.01.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
20.01.22 12:36
Data deschiderii:
20.01.22 14:00
Documente de depunere
Data încărcării:
20.01.22 12:36
Data deschiderii:
20.01.22 14:00
informații ofertant.semnat.pdf
informații ofertant.semnat.pdf
ID: 7c729f5a-60b9-4aa6-9646-cf53b19e6e0b
Documente de depunere
Data încărcării:
20.01.22 12:36
Data deschiderii:
20.01.22 14:00
dr autor hospital manager.semnat.pdf
dr autor hospital manager.semnat.pdf
ID: bcb118e2-f63d-4d78-81fb-bed17cdf4e3d
Documente de depunere
Data încărcării:
20.01.22 12:36
Data deschiderii:
20.01.22 14:00
specificații de preț ergoprim.semnat.pdf
specificații de preț ergoprim.semnat.pdf
ID: c8302a94-93ae-4810-ae75-2215aff41332
Documente de depunere
Data încărcării:
20.01.22 12:36
Data deschiderii:
20.01.22 14:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de asistenţă pentru sistemul de evidenţa a tratării pacienţilor "Hospital ManagernS.I"
Data:
12 ian 2022, 18:31
Subiectul întrebării:
Tehnologiile care stau la baza SI Hospital Manager
Întrebare:
Buna ziua, vă rugăm să indicați Tehnologiile care stau la baza SI Hospital Manager
Răspuns (13 ian 2022, 08:48):
La baza SI Hospital Manager stau Tehnologii informationale .
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK