1
Perioada de actualizare
de la 12.01.2022 10:20
până la 24.01.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.01.2022 10:00
până la 17.02.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 10 882 100 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2022, 10:20 - 24 ian 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 ian 2022, 10:00 - 17 febr 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea materialelor de consum și pieselor de schimb pentru hemodializă conform necesităților Serviciului de Dializă din Republica Moldova pentru anul 2022

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2022, 10:20
Data ultimilor modificări
13 ian 2022, 11:27
Achizitii.md ID
21049897
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
contract.docx
Model de сontract
Model contract
12.01.22 10:20
anunt de participare hemodializa.pdf anunt de participare hemodializa.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
12.01.22 10:20
lista de distributie.docx
Documentele la ofertă
Lista de distribuție
12.01.22 10:20
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
12.01.22 10:20
formularele
Specificaţie tehnică
Formularele
12.01.22 10:20
caiet de sarcini hemodializa.pdf caiet de sarcini hemodializa.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
12.01.22 10:20
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
12.01.22 10:20
Data:
13 ian 2022, 11:27
Subiectul întrebării:
Transele de livrare
Întrebare:
Nu se regasesc transele de livrare?
Răspuns (13 ian 2022, 11:57):
În pct. 11 din anunțul de participare este indicat termenul de livrare ,,În termen de până la 45 de zile de la comanda beneficiarului pe parcursul anului 2022”
Data:
16 ian 2022, 22:18
Subiectul întrebării:
Compatibilitate
Întrebare:
Va rugam ca la pozitiile unde exista cerinta " Compatibilitate cu dispozitivele aflate în utilizare Da" sa indicati expres producatorul, modelul si numarul de serie a dispozitivului . O fertantii nu cunosc ce dispozitiv este dotare. Va multumim.
Răspuns (21 ian 2022, 20:09):
Vă comunicăm că la loturile de consumabile unde este indictă cerinţa Compatibilitate cu dispozitivele aflate în utilizare Da, menţionăm că acestea sunt universale şi sunt compatibile cu orice dispozitiv aflat în dotarea instituţiilor medico-sanitare publice.
Data:
19 ian 2022, 15:52
Subiectul întrebării:
Clarificări cantități loturi
Întrebare:
Buna ziua. Rugăm autoritatea contractantă să precizeze cantitățile stabilite pentru IMSP Spitalul Raional Cahul pentru următoarele loturi: Lot.3, 4, 5, 6, 10, 11. Mulțumim!
Răspuns (20 ian 2022, 12:04):
Comunicăm că cantitățile au fost prezentate de către membrii comisiei în urologie şi dializă. Respectiv, confirmăm cantitățile menționate în lista de distribuție.
Data:
19 ian 2022, 16:20
Subiectul întrebării:
Transe de livrare
Întrebare:
Atentionam ca asemnea proiecte trebuie sa fie bine stabilite cantitatile de livrare. Sa fie un grafic cu transele de livrare. Livrarea la solicitarea beneficiarului cum este prezent in caietul de sarcina nu este o cerinta corecta. Da-ti posibilitatea beneficiarului sa achizitioneze sau sa refuze. Astfel distribuitorul se poate trezi cu stoc de marfa nerealizat. La fel si beneficioarul se poate intampla sa ramana fara marfa deoarece distribuitorul sa nu o poata livra. Cu toti stim ca astfel de marfa se aduce din Asia unde exista termen de producere si livrare destul de mare, daca nu o sa avem un grafic concret de livrare o sa fie destul de multe probleme pentru IMSP cat si distribuitori. Multumesc,
Răspuns (24 ian 2022, 09:40):
Menționăm că termenul de livrarea a bunurilor la moment nu poate fi modificat, având în vedere că la momentul colectării necesarului instituțiile beneficiare nu au elaborat un grafic de livrare a consumabilelor, astfel, pentru a nu pune în dificultate activitatea IMSP-urilor beneficiare și nemijlocit a operatorilor economici termenul de livrarea va rămâne conform documentației de atribuire.
Data:
20 ian 2022, 07:44
Subiectul întrebării:
Mostrele
Întrebare:
Luind in consideratie faptul ca termenul de valabilitate a ofertei este de 120 zile, rugam sa extindeti termenul de prezentare a mostrelor in termen de cel putin 10 zile. Va multumim anticipat.
Răspuns (24 ian 2022, 09:29):
Vă comunică că termenul de valabilitate a ofertelor de 120 zile nu este stabilit pentru a evalua ofertele în acest timp, acest termen este pentru a asigura toate etapele procedurii de evaluare, termen de așteptate, termenul de soluționarea contestațiilor (după caz), contractarea și prezentarea garanției de bună execuție. Totodată, este termenul de 35 de zile pentru depunerea ofertelor prin care dvs. trebuie să pregătiți oferta și să asigurați cu mostre.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.