Lotul 1. Serviciile de suport SI pentru gestiune a documentelor în cadrul Aparatul Central al Casei Naţionale de Asigurări Sociale pentru 11 luni anului 2022
până la 18.01.2022 11:00
până la 24.01.2022 11:00
până la 25.01.2022 14:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
În conformitatea cu Specificației tehnice depline din Anexa nr. 1
Îndeplinirea cerințelor și acceptarea obligațiilor din caietul de sarcini.
Pentru perioada 01.02.2022-31.12.2022,
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
INFOSOFT-MAX S.R.L.
GHESAR
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Serviciul Tehnologia Informaţiei şi Securitate Cibernetică
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.